Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. július 27., vasárnap

1.061 - JÓKÍVÁNSÁG! B.Kiss-Tóth László: KÉSŐI ESZMÉLÉS /vers/


Von: B.Kiss-Tóth László [mailto:b.kisstoth@vftnet.hu]
Gesendet: szombat, 2008. július 26. 21:59
An: Kutasi József
Betreff: JÓKÍVÁNSÁG! B.Kiss-Tóth László: KÉSŐI ESZMÉLÉS /vers/

 

Kedves Jóska Barátom !

 

Nem gondoltam volna, hogy már a 72-ik születésnapodat ünnepled meg.

/Bocs., a  megszületésed napjával együtt a 73-ik már.../

Kívánok hát Néked további jó egészséget és sok sikert a további, harcos mindennapokhoz.

Hiányolom a Politikai Hírfutárt. Mi van Veled? Hogyan viseled el a magyarországi körülményeket?

Külországi szemmel nézve, mintha minden rendben lenne...

 

 

 

Baráti üdvözlettel: B.Kiss-Tóth László.

 

 

Mai politikai líra.

Bárhol, bármikor szabadon felhasználható,

sokszorosítható, közölhető a nevem feltüntetésével

-----------------------------------------------------------

 

B.Kiss-Tóth László:

 

K É S Ő I   E S Z M É L É S

/Egy őskommunista öregkori vallomása/

 

Rögös úton, hazafelé,

Bandukolok kis házam felé.

Vaksi lettem... elfáradtam...

Csúztól gyötörten kiszáradtam...

-----------------------------------------------

Negyvenhéttől robotoltam,

Mindig mások szekerét toltam,

Mindig mások parancsoltak,

/S most mégis nálam rovancsoltak.../

 

Mindig mások vittek lépre,

De engem tettek terítékre,

S ha jól rágtam a gumicsontot,

Nekem is dobtak egy kis koncot...

 

Pártunk hű harcosa voltam/!/,

Marxot, s Lenint estig magoltam,

*Róth elvtárs volt nagymesterem,

Túltett minden gaz 'Házmesteren:

 

Besúgatta barátomat,

Szomszédomat és rokonomat.

A társaim féltek tőlem,

Mert nem hallottak jót felőlem...

 

Minden eszközt megragadtam/!/,

Az Úristent is megtagadtam/!/,

S nem volt senki olyan bátor,

Mint Én, a bolsi agitátor/!/...

---------------------------------

Szebb jövőt várt az életem,

De eluralta a félelem,

'Hogy az Égi Törvényszéken

Számonkérik majd minden vétkem,

 

S okát kérdik: _Mit, s mért' tettem ?

-Ellenetekre mért' vétettem ?

Már rátok nézni sem merek...

/S úgy sírok most, mint egy kisgyerek.../

 

Jaj ! Bocsássatok meg emberek !

 

 

Sé, 2008. június 26-28.

*Róth=Rákosi

 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------