Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. július 31., péntek

3.129 - Czeglédi N. József: Már sok sületlenséget láttam, olvastam, de ez majdnem tetőzi azokat...

Feladó: Czeglédi N. József

Dátum: 2009 július 30. 14:00
Tárgy: Már sok sületlenséget láttam, olvastam, de ez majdnem tetőzi azokat…
Címzett: Kutasi József

Kedves József,

Már sok sületlenséget láttam, olvastam, de ez majdnem tetőzi azokat…. Mielőtt egy ilyen „kétes”, lásd Vass Istvántól, leközölne valamit, kérem tájékozódjon, hogy merül is fúj a szél ? Igazán nem szolgál az Ön hírének, ilyen anyag közlése… Kérem….

Tiszt…l

jnczeglédi


Kedves Mindenki,

Utalva a fenti levelekre, s arra, amit mi hatan, a „ló szájából hallottunk”, ott Bösztörpusztán, ez a ’tárgy’ unós-untalan felvetődik a mi társadalmunkban. Nem értem az egészet! Ha, mi, magunkat, gondolkodó embereknek valljuk, akkor nálunk a kimondott SZÓ mit jelenthet?  Ha, mi, értjük is azt, amit hallunk, mert a mondó szavahihetőnek tűnik, de később kételkedni kezdünk a hallottakban, akkor, kérem, az ítélő képességünkkel, a bennünk lévő kételkedéssel, az oly sok csalódás okozta cinikus énünkkel van baj!

A magam részéről csak azt jegyzem meg, hogy eddig, amit én e Szövetségben hallottam, tapasztaltam és felfogtam, mint indító érveket igazolandó a tevékenykedéseit, semmi olyat nem találtam, ami mellett ne tudnék kiállni. Tovább megyek, Hál’ Istennek, eddigi élettapasztalatom után, mondhatom, hogy nincs  e m b e r i  tökéletesség.

Ezért javaslom, hogy az időnket ne a meglévő valami bírálatával töltsük ki, hanem, ha ÚGY érezzük, hogy azt a valamit, valahogyan  j o b b á  tudom tenni, akkor cselekedjünk és ne a szájunk járjon. (bocs’ az erős szavakért) Hisz nincs olyan valami a világon, amit valaki ne tudna illetni egy bíráló/ Kétkedő megjegyzéssel. Felnőtt személyek vagyunk, tudnunk kell, hogy mit is akarunk! A felkínált Szövetség soha nem lesz hibátlan, mert emberek alkotják azt. Nekem, úgy vélem, csak az a dolgom, hogy az ehhez fűzött reményeimet, reményeimből minél többet tudjak megvalósítani. Az arabok azt tartják, hogy mindig lesznek a sivatagban kutyák, amik a haladó karavánt ugatni fogják. Én inkább haladok…

Ezt kellett, visszhangként, leírnom a fent idézet „hírekre”.

Tiszt…l

jnczeglédi