Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. január 6., szerda

4.216 - Wass Albert emlékezete >2010. január 9-én, szombaton 14:00 órára Verőcén

Von: Frigyesy Ágnes
Gesendet: szerda, 2010. január 6. 21:21
An: Kutasi József
Betreff: Wass Albert ünnepség Verőcén, 2010. január 9.
Wichtigkeit: Hoch

 

Wass Albert emlékezete

Meghívó

„Amikor kimondom ezt a szót, „Erdély”, ebben benne van minden:

a szívem, a lelkem, az agysejtjeim molekulái, mindaz, ami voltam,

vagyok és leszek, tulipános bölcsőmtől a kopjafáig.” (Wass Albert)

 

2004. december 5-én a kettős állampolgárságról tartott népszavazás – a kommunista kormány ellenpropagandája mellett - kudarcot vallott.

Verőcén egy év múlva, 2005. december 5-én Wass Albert szobrának avatása alkalmából  többezres tömeg demonstrált,  emlékezve e szégyenteljes napra.

Az írófejedelem szobránál hagyományosan immár minden évben megemlékeznek az író születésének évfordulójáról.

 

Verőce polgármestere és a Verőcei Polgári Kör

tisztelettel meghívja Önöket

Wass Albert szobrához


        2010. január 9-én, szombaton 14:00 órára Verőcén,

a Katolikus Plébániahivatal mögötti (Lugosi u.)

Wass Albert parkba
  Ünnepi beszédet mond: Harrach Péter,

az Országgyűlés alelnöke
Össze kell fognunk, hisz csak magunkra számíthatunk!

 

Szeretettel hívja és várja Önöket

 Bethlen Farkas 
  polgármester

A meghívót továbbította: Frigyesy Ágnes