Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. február 27., szombat

4.751 - Bóna Mária Ilona: Én is egy vagyok a milliók közül, aki azért nem megy el szavazni, mert a szabadulásunkat egyetlen-egy politikai erő sem hajlandó fölvállalni!

Von: Bóna Mária Ilona
Gesendet: szombat, 2010. február 27. 10:31
An: antal@jozsef-kutasi.de
Betreff: Európa veszélyben - iszlám bevándorlás

 

Míg a magyar emberek milliói úgy élhetik meg magyarságukat a saját hazájukban, mint jogfosztott rabszolgák, tesznek a bevándorlókra. Ma Magyarországon több, mint 3 millió magyar származású, magyar állampolgárnak semmilyen lehetősége sincs egyetlen egy jogával sem élni!!!! Ez azért tragikus, mert ebben a kampányban sem lehet arról hallani egyetlen egy politikustól sem, hogy bárki lenne, aki a magyarság újrahonosításának programját a zászlajára tűzné!!!! Sőt!!!
Én is egy vagyok a milliók közül, aki azért nem megy el szavazni, mert a szabadulásunkat egyetlen-egy politikai erő sem hajlandó fölvállalni! Rabszoilgaként, pedig nem vagyok hajlandó egyetlen-egy politikusféleségre sem szavazni!!!!
MAJD, HA LESZ, AKI SZAVATOLJA SZÁMUNKRA A SZABADULÁST, MAJD AKKOR!!! SZABAD EMBERKÉNT FELEMELEM A SZAVAMAT A BEVÁNDORLÓK ELLEN. CSAKHOGY, EZ AZ ORSZÁG ZÖLD UTAT ENGEDETT MINDIG IS MINDEN NÁCIÓNAK MIKÖZBEN A SAJÁT FAJTÁJÁT RABLÁNCRA VERVE TARTOTTA.

MILYEN LÁNCOKRA GONDOLOK?
BÉRRABSZOLGASÁG,
ADÓSRABSZOLGASÁG,
RENDŐRI- KATONAI TERROR,
BESÚGÓ-HÁLÓZATOK TÖMKELEGÉVEL MEGVALÓSÍTOTT SUTTYOM-TERROR.
EBBEN AZ ORSZÁGBAN MINDENKI SZABAD LEHET, CSAK A MAGYAR NEM!!!
MAGYARKÉNT, PEDIG NEM VAGYOK OLYAN HELYZETBEN, HOGY MEG TUDJAM VÉDENI SEM ÖNMAGAMAT, SEM SORSTÁRSAIMAT, SEM A "HAZÁMAT"!
Bóna Mária Ilona