Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. március 1., hétfő

4.789 - "Húsz évet húsz évért"

2010. március 01. 08:25
Falusy Márton - HunHír.Hu

Forrás: http://www.hunhir.hu/index.php?pid=hirek&id=27432

„Kinek a közönségesen, a mindennapin felülemelkedni erő nem jutott: az kitetsző helyre ne álljon.”

Két idézet. A címbélit Bayer Zsolt írói munkásságából merítettem. A mottóban szereplő mondat pedig a reformkor egyik legnagyobbjának, Kölcsey Ferencnek az intelme. Két magyar mondat – két külön világ. Én Kölcsey világában érzem otthon magam.

De vágjunk a mediász résébe, ahogy Esterházy Péter mondaná. Bayer Zsolt megírta levelét. Mostanában a nyílt leveleket kedveli. Előbb Köves Slomó rabbit tisztelte meg, most pedig Vona Gábort. A rabbis levél sem volt éppen remekmű, a Jobbik elnökének címzett szöveg viszont minden várakozásomat alulmúlta. Igazából szót sem érdemelne, lapozgatnám inkább Kölcsey levelezését, mivel azonban az íráshoz több ezren szóltak hozzá a Magyar Hírlap honlapján (és a HunHír is átvette a bayeri opuszt), ezért úgy gondoltam, néhány megjegyzéssel én is teljesítem kéretlen állampolgári kötelességemet.

Tovább: Érkezett egyéb írások