Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. március 14., vasárnap

4.952 - Dr. Kolozsy Sándor.C.D.V.AS. > A Világ Egyetem Kerekasztal Amerikában

Von: Szasz Lorant (Kalifornia)
Gesendet: vasárnap, 2010. március 14 12:58
An: antal@jozsef-kutasi.de

Betreff: RE: World University. Benson Arizona. USA. A Világ Egyetem Kerekasztal Amerikában.

 

Igy van. Csupán azt felejti megemlíteni az onnan "doktorátussal" rendelkező hazugságbajnokunk, hogy diplomák adás-vételére rendelkeztek be ott. 5 nappal ezelőtt, Mexiko felé utazva, ismét Tucsonban szálltam meg es megint leellenőriztem Sándorunkat, aki klinikai eset...L

From: askolozsy@kolozsy.com.au
To: 1212bia@msn.com;

Subject: World University. Benson Arizona. USA. A Világ Egyetem Kerekasztal Amerikában.
Date: Sun, 14 Mar 2010 18:25:49 +1100

 

Tisztelt Magyar testvérek, akik már magyarok! Tisztelet a kivétel!

 

A múltkor egy vita keletkezett a Szász Lóránt, és közöttem  aki állandóan azon erőlködött, hogy a " The World University (WU) nemlétezik  Benson Amerikában.

 

Folytatás > Tovább > Érkezett egyéb írások