Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. augusztus 17., kedd

6.042 - HÁZIK ZOLTÁN: Nemzetem nevében is, segítő szándékát hálásan köszönöm.

From: Péteri Attila Árpád
Date: 2010. augusztus 16.
Subject: Kárpáti Harsona - GYORS - SÜRGŐS!
To: Kutasi József


Bocsánat, hogy így váratlanul Önt is megszólítom, de a Kárpáti Harsona nevében, mint laptulajdonos, rendszeres havi támogatókatn keresek, hogy a honlapot fejleszteni tudjuk, szellemi műhelyemet a továbbiakban is a felszínen tudjam tartani, ebben az átkozott, anyagias világban. Mivel nem hagytam, és nem engedtem meg, nem dőltem be a zsidó háttérhatalomnak, így sajnos, de elesünk minden nemű anyagi forrástól.

 

Amennyiben nem lesznek rendszeres anyagi támogatók, akkor rövid időn belül bezárhatjuk az ajtót, s így elkönyvelhetjük, hogy ez is sikerült a mókuskerék bitorlóknak. Amennyiben a közeli, vagy a távolabbi környezetében akadna valaki, aki hajlandó lenne minket önzetlenül, anyagilag támogatni, kérem, tegye
ezt meg, mert nagy szükség van rá. Nemzetem nevében is, segítő szándékát hálásan köszönöm.
Nemzettestvéri szeretettel
Házik Zoltán
alapító főszerkesztő, laptulajdonos
http://karpatiharsona.info/
HÁZIK ZOLTÁN nemzeti önazonosságunk védelmezője
Kárpáti Harsona alapító főszerkesztő, laptulajdonos

http://www.karpatiharsona.info
http://www.karpatiharsona.info/index.php?option=com_content&view=article&id=3065&catid=90&Itemid=72