Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. augusztus 11., csütörtök

10.297 - Drábik János: Ezt a nevemmel jelölt írást nem én írtam, hanem valószínűleg Elek Attila. > 10.293 - Drábik János: Mi vitte az országot a szakadék szélére, avagy - Hol a pénz, urak?!...

From: Janos Drabik

Date: 2011. augusztus 11.
Subject: 10.293 - Drábik János: Mi vitte az országot a szakadék szélére, avagy - Hol a pénz, urak?!...
To: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>

Kedves Kutasi József Antal!
 
Sajnálom, hogy még nem jutott el Önhöz a tiltakozásom. Ezt a nevemmel jelölt írást nem én írtam, hanem valószínűleg Elek Attila. A szövegben vannak tőlem átvett adatok, érvek, gondolatok, de ez az írás nem tőlem származik. Olyan részeket is tartalmaz, amelyeket semmiképpen sem tudok vállalni. Minden elérhető fórumon tiltakoztam már. Arra kérem:  másokat is tájékoztasson, hogy tiltakozom a nevem jogtalan használata ellen.
Segítségét előre is köszönöm.
 
Barátsággal
 
Drábik János

2011. augusztus 11., csütörtök

10.293 - Drábik János: Mi vitte az országot a szakadék szélére, avagy - Hol a pénz, urak?!...

From: Ifj. Szilas László
Date: 2011. augusztus 10.
Subject: Jól össze van szedve
To: Kutasi József Anta
l

Drábik János:

Mi vitte az országot a szakadék szélére, avagy - Hol a pénz, urak?!...
2011. április 30. - 12:40 mnszentlaszlozaszloalj.info