Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. április 5., csütörtök

12.406 - Kovács Dóra: Egy volt diákom kálváriája a bankkal

*** www.nemzetihirhalo.hu ************

Egy volt diákom kálváriája a bankkal 

Kedves Olvasó! 

Azért osztom meg egy országgal a történetem, mert remélem, hogy legalább Te, vagy ismerőseid nem kerültök olyan cipőbe, mint amibe jelenleg én vagyok. 

Kálváriám 2012. március 14-én kezdődött. A "Nagy Magyar BANK" gyakorlatilag kirabolt... hagyta, hogy kiraboljanak! 
Délelőtt 10 óra lehetett, mikor barátnőmnek 30.000 Ft átutalást intéztem az online rendszerről. Ezt már évek óta mindig leellenőrzöm. Így történt ez akkor is. 10:30 óra körül éppen ezért visszaléptem az online rendszerbe, és láttam, hogy a többszázezer Ft helyett mindössze 20.000 Ft van a számlámon. Ellenőriztem a tranzakciót, akkor még azt hittem én rontottam el valamit, esetleg egy nullával többet írtam, stb... Döbbenve láttam, hogy ilyenről szó sincs. Feketén fehéren ott állt előttem, hogy valaki egy utalást intézett egy orvos házaspár számlájára... Érdekes volt számomra, hogy én minden utalásról értesülök sms-ben, illetve az utalást megelőzően egy hitelesítő kódot kapok, ami nélkül nem is tudok utalni. Ilyen sms-t az én 30.000 Ft-os utalásom előtt kaptam, de az orvos házaspár számlájára történt utaláskor nem! A számlatörténetemet kinyomtatva, azonnal a rendőrségre rohantam! 10:40-kor már a rendőrségen ültem! Fogalmam sem volt mi történik, ki férhetett hozzá a számlámhoz! Feljelentést tettem, ismeretlen tettes ellen!