Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. április 3., csütörtök

572 - Mivel a feladat sok és az idő kevés, tisztán kell látnunk, és a tisztánlátóknak el kell kezdenie az összehangolt munkát

Von: "Halász József dr." [mailto:hjozsef@pannoniatv.hu]
Gesendet: csütörtök, 2008. április 3. 16:56
An: Kutasi József
Betreff:
Halász József, a Szent Korona alázatos szolgája

 

Találkozó április 6-án

Hála a Magyarok Istenének nagyon sokan vagyunk már a Szent Korona Szolgálat hírlevelének címjegyzékében.
Mivel a feladat sok és az idő kevés, tisztán kell látnunk, és a tisztánlátóknak el kell kezdenie az összehangolt munkát.

Találkozunk tehát április 6-án, vasárnap 15 órakor a Magyarok Házában (a teremnevet a portán megmondják) mindazokkal, akik az alább leírtak szerint Szolgálatot tudnak teljesíteni.

I. Az összehangolt munka alapja az azonosság az alábbi kérdésekben

Az azonosság szükségének "miért-mit-hogyan"-jára adott válaszokat foglalja össze az EU Palament Függetlenség/Demokrácia Képviselőcsoportja felkérésére írt, "Az önigazgatás (szubszidiaritás) Pajzsa a Magyar Modell" c. tanulmány.

1.

A Szent Korona értékrend érvényesülése

Háromszintű jogrendszer.
Alkotmány: a Szabadság Alkotmánya
Alaptörvény: A társadalmi együttélés egy történelmi időszakra vonatkozó szabályainak irányelvei, a Szabadság Alkotmánya szerint.
Vázlata: az EU Palament Függetlenség/Demokrácia Képviselőcsoportja által is támogatott Gondoskodó Magyarország (vázlat), amelyet az EU-ban: "Magyar Modell"-nek neveznek,
Törvénykönyvek: A társadalmi együttélés egyes területeinek részletes szabályozása, az Alaptörvény vonatkozó irányelvei szerint.

2.

Államszövetség-forma váltás

Az EU föderatív államszövetséget jelent. A nemzet minden szenvedésének ez az oka. Meg kell változtatni az államszövetség-formát a Kossuth-i konföderációra.
Ehhez tudunk hozzájárulni azzal, hogy a 2009-es EU Parlamenti választásokon ezzel a programmal indulunk.
A NATO célzott együttműködést jelent. Ez konföderativitást mutat, vagyis, ha a célokkal nem értünk egyet, a tagság felmondható. Ehhez egyéb feltételekkel (nem terrorista(1) nemzetközi szövetség, saját honvédelem) kell biztosítanunk Magyarország védelmét.

3.

Gazdasági rendszer alapjának váltása

A kapitalizmusnak nevezett pénzuralmi rendszer alapja a kínálat által manipulált kerestet. Ennek eszköze a kínálat-monopólium, amit az EU Működési szabályzatának 106. cikke törvény-felettivé minősített.
A kapitalizmus természetes felváltását az igények és lehetőségek összhangján alapuló rendszere jelenti, amit a Szent Korona értékrendje képvisel.

II. A célt közvetlenül szolgáló munka

A munka részletes leírását "Az Út" című tanulmány tartalmazza.

1.

A rendszerváltás külpolitikai feltételeinek megteremtése

Az Európai Parlamentben egyre erősebb (február 20-án 20 %, március 30-án 30 %) az EU jelenlegi föderatív(2) jellegének konföderatív(3) államszövetségi formára történő változtatását követelők ereje.
Ezt az erőt kell növelnünk azzal, hogy a 2009-es Európai parlamenti választáson indulunk a cél megvalósulásának jellegét mutató PAJZS névvel.

Ehhez szükséges:

 

-

a választók minél nagyobb tömegének megismertetése a föderáció (EU) és a konföderáció (Szent Korona értékrend) által adott lehetőségekkel,

-

a képviselőjelöltek kiválasztása megyék szerinti társadalmi csoportonként (nemzetiség, vallás, korosztály, szakma),

-

a képviselőjelöltek felkészítése.

 

2.

A rendszerváltás belpolitikai feltételeinek megteremtése

A Szent Korona Önigazgatási rendszere szerinti vezetők kiválasztása(4)
A kiválasztás célja: akár előrehozott, akár ütemezett választás, akár Alkotmányozó Nemzetgyűléssel választott képviselőház megteremtésének lehetősége esetén az önkormányzatiság (önigazgatás, szubszidiaritás) érvényesítése az államvezetésében.
Az önkormányzatiság szintjei:

 

-

alsóházi képviselőjelölt (jelenleg: egyéni országgyűlési képviselőjelölt) választási körzetenként, aki egyben egy település polgármestere, vagy önkormányzati tagja,

-

felsőházi képviselőjelölt (jelenleg: listás országgyűlési képviselőjelölt) megyék szerinti társadalmi csoportonként (nemzetiség, vallás, korosztály, szakma),

-

települési (kerületi és fővárosi) önkormányzati képviselőjelölt.

 

 

A felsőházi képviselőjelöltek egyben az EU Parlament képviselőjelöltjei is. A választási indulást a mindenkori helyzet dönti el.

Ehhez szükséges:

 

 

-

a választók minél nagyobb tömegének megismertetése az EU tényleges hatásával és a Szent Korona értékrend által adott lehetőségekkel,

 

-

a képviselőjelöltek kiválasztása megyék szerinti társadalmi csoportonként (nemzetiség, vallás, korosztály, szakma),

 

-

a képviselőjelöltek felkészítése.

 

3.

A rendszerváltás jogi feltételeinek megteremtése
A társadalmi együttélés szabályozása.

 

3.1

A Szabadság Alkotmánya örök és változtatgatatlan. Ez a Történelmi Alkotmány, amely hatályának visszaállítása az első Alkotmányozó Nemzetgyűlés feladata.

 

3.2

Az Alaptörvény a társadalmi együttélés egy történelmi időszakra vonatkozó szabályainak irányelveit tartalmazza, a Szabadság Alkotmánya alapján.
Vázlata a Gondoskodó Magyarország. Összehasonlítása a Lisszaboni Szerződéssel (a "miért-mit-hogyan"-ra adott válasz) a http://szksz.hu/fixtv/Musor.doc cím alatt található.
A fenti cím alatt szereplő részletezés adja az Alaptörvény kidolgozásának témaköreit.
Az Alaptörvényt Alkotmányozó Nemzetgyűlés lépteti hatályba, illetve módosítását Alkotmányozó Nemzetgyűlés hagyja jóvá.
Ennek megfelelően az egyes témakörök kidolgozását folyamatos társadalmi egyeztetéssel kell végezni.

Ehhez szükséges:

 

 

-

Alaptörvény kidolgozó csoportok megalakítása,

 

-

a választók minél nagyobb tömegének bevonása társadalmi egyeztetés formájában az Alaptörvény kidolgozás során,

 

-

az Alaptörvény véglegesítése, elfogadtatása Alkotmányozó Nemzetgyűlésen.

 

3.3

Törvénykönyvek elkészítése
A törvénykönyvek az Alaptörvény irányelvei szerint készülnek, a Gondoskodó Magyarország X. fejezete szerint.
Tehát addig nem lehet törvénykönyveket készíteni, amíg az Alaptörvényt az Alkotmányozó Nemzetgyűlés jóvá nem hagyja.
:

III. A Szent Korona Szolgálat végzése a rendszerváltásban

1.

A Szent Korona Szolgálatot az végzi, aki:

 

 

-

képes porszemmé válni, vagyis nem abban a tévhitben él, hogy hozzá kell igazodnia a világnak, hanem tudja és érzi, hogy ő csak egy porszem a Teremtmények között, aki nélkülözhetetlen (fénylő) ponttá azzal válik, ha teljesíti azt a küldetést, amit születésekor kapott (Aquinoi Szent Tamás),

 

-

azt keresi, hogy hogyan lehet valamit elvégezni és nem azt, hogy miért nem,

 

-

elfogadja, hogy összehangoltan kell végezni a feladatot az I. fejezetben leírt alapok szerint.

 

 

Csak azt várom április 6-án a Magyarok Házába, aki ezek szerint akarja Szent Korona Szolgálatát végezni.

 

2.

A Szent Korona Szolgálat feladatai

Mindenki önmaga tudja azt meghatározni, hogy adottságai és lehetőségei alapján mi a küldetése a Szent Korona Szolgálatot teljesítő Szent Korona tagnak.

 

2.1

Szervezés

 

 

-

Ismertető beszélgetések további Szolgálatot teljesítők kiválasztódásához, a tájékoztató anyagok terjesztése

 

-

Az alsóházi (települési önkormányzati) és felsőházi (EU parlamenti) képviselők kiválasztása

 

-

Alaptörvény társadalmi vitájának megszervezése

 

2.2

Alaptörvény kidolgozása

 

 

-

Tervezet kidolgozása témakörönként

 

-

Előterjesztés és részvétel az Alaptörvény társadalmi vitán, a vita eredményének átvezetése

 

-

A tervezetek folyamatos rendszer-azonosság vizsgálata

 

2.3

Feltételek biztosítása

 

 

-

Ismeretterjesztő anyagok elkészítése

 

 

 

=

A "Veled Európa, de nélküled EU!" c. könyv, a hozzá tartozó DVD és CD kiadása

 

 

=

A könyv fejezeteinek tájékoztató füzetként kiadása

 

 

=

Röplapok, plakátok tervezése, nyomtatása, kitűzők, zászlók készítése

 

 

-

Technikai feltételek a Szolgálat teljesítéséhez

 

 

 

=

Kivetítő (projektor), hangosító, videó- valamint hangfelvevő az ismertető beszélgetésekhez és az Alaptörvény társadalmi vitájához

 

 

=

Honlap-szerkesztés, levelezőlista kezelés, nyilvántartás-adminisztráció

 

 

=

Szerver biztosítás (hardware, software, elhelyezés - lehetőleg külföldön -, bérleti díj)

 

 

-

Anyagi háttér biztosítása a Szent Korona Szolgálat Alapítvány létrehozásával és működtetésével (előkészítés, bejegyzés, kuratórium létrehozása)
Az anyagi háttér felhasználása: az előző feltételek anyagi alapjának biztosítása, a Szolgálat összehangolásával kapcsolatos kiadások (pl. terembérlet, utazás) fedezete.

 

 

Tekintettel arra, hogy a címlistára jelentkezők egy részének levelező-rendszere letiltja a hirleveleket, mindenkinek, aki Szolgálatot teljesít az "szksz" domain-névhez kapcsolt e-mail címet biztosítunk. (Április 6-án az akkor Szolgálatot vállalók meg is kapják.)

Kelt Szegeden, 2008. április 3-án.
A krisztusi örök értékrend szerinti magyar szeretettel:
Halász József, a Szent Korona alázatos szolgája

___________________________

1 Terrorista = Aki politikai és/vagy gazdasági hatalom megszerzésére vagy fenntartására erőszakot alkalmaz.

2 Föderáció = A nemzetek és államok kohezionálásával (összeolvasztásávaé) központosított Európai Egyesült Államok.

3 Konföderáció = Az államok függetlenek, célzott ügyekben kötnek kölcsönösen előnyös államszövetségi szerződést

4 A "demokráciánál" magasabb minőség: Szent Korona Önigazgatási rendszere, A Szent Korona Önigazgatási rendszere

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------