Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. április 18., péntek

744 - Gratulálok a Politikai Hírlevélhez, felvettem a "Kedvencek" sorába.

Von: Katona Ferenc [mailto:frontharcos@freemail.hu]
Gesendet: péntek, 2008. április 18. 18:35
An: antal@jozsef-kutasi.de
Betreff:
Gratulálok a Politikai Hírlevélhez, felvettem a „Kedvencek” sorába.

   

Kedves Kutasi Úr!

 

    Papp Lajos professzor – aki sok más mellett az én szívemet is a kezében tartotta – csodálatosan gyönyörű imával gazdagított bennünket, köszönöm, hogy megküldte. Külön elismerés a hátteret adó, zenés bemutató készítőjének.

    Gratulálok a Politikai Hírlevélhez, felvettem a „Kedvencek” sorába.

    Én vagyok az, akinek Halász József köszönetet mondott az „EU nem, EK igen!” jelszóért, s én vagyok az, aki a Nemzeti Hírháló szavazólapjára összeállította a volt és létező, illetve lehetséges államformák listáját és meghatározta azok legfőbb kritériumait. Amíg élek, büszke leszek rá, hogy a Szent Korona Országa államforma – ami azóta elterjedt és kedvelt fogalom lett a nemzeti oldalon – elnevezése és jellemzése tőlem származik.

    Szeretettel üdvözli:

                                                                Katona Ferenc, elég széles körben ismert nick nevén Kerecsensólyom 

Kedves Katona Úr!

 

Köszönöm a kedves sorait és a tájékoztatást. Büszkék lehetünk, hogy olyan honfitársaink vannak, mind Professzor Papp Lajós szívsebész úr, Ön, és sok-sok magyar testvérek.

Több írását olvastam a „Kerecsensólyom“ név alatt. Örülök, hogy a villámpostán keresztül megismerhettem.

 

Igaz szeretettel

Kutasi József

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------