Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2008. április 28., hétfő

805 - Dr. Szitányi György: Tisztelt Uram, kérem, szíveskedjék felvilágosítani, mit óhajt azoktól, kiváltképpen, hiszen rólam van szó, tőlem, hogy mit

Von: Dr. Szitányi György [mailto:szitanyi@vnet.hu]
Gesendet: hétfő, 2008. április 28. 04:13
An: Kutasi József
Betreff:
Írta Kutasi József: Ki Ön az, aki nekem parancsol? Dr. Szilágyi úr! Önt nem ismerem!

 

Tisztelt Uram!

 

Sok munkám között most került elém az Ön levele.

 

Némi meglepetéssel olvasom, hogy honfitársam, jóllehet nem tud magyarul. Illetve, amennyiben mégis, távolról sem anyanyelvi szinten, amiből arra következtetek, hogy Önnek

  1. nem magyar anyanyelvű (ez nem baj),
  2. ha mégis, akkor emberhez nem méltó kulturális elnyomatásban él, ahol ősei kultúráját egyáltalán nem gyakorolhatja,
  3. mint magyar és katolikus olykor úgy érzem, nem az én nyelvemen beszél, vagyis csak ritkán értem, mit óhajt közölni,
  4. a legkínosabb számomra, hogy azt sem értem, miért.

Tisztelt Uram, kérem, szíveskedjék felvilágosítani, mit óhajt azoktól, kiváltképpen, hiszen rólam van szó, tőlem,  hogy mit óhajt.

Ellenkező esetben, bármily lassan került is hozzám szíves levele, légyen az bármennyire is nyílt, képtelen leszek arra válaszolni, mivel az engem kihallgató szekus szövegét is jobban értettem, pedig annak sem magyar volt az anyanyelve.

 

Tisztelettel:
Dr. Szitányi György

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------