Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. október 17., vasárnap

6.788 - Ennyit ér a "Kutasi József" neve, hogy még egy üdvözletet sem érdemlek?

Kedves Ismerőseim és Baráta


A 23 elküldött villámposta levélre - ezen percig - , csak hárman válaszoltak! A pontos címet megkaptam, így megköszönöm a fáradságot, ami nem volt. Ahol meg volt, azt duplán!


Ennyit ér a "Kutasi József" neve, hogy még egy üdvözletet sem érdemel?  Éveken keresztül, háttérben  a MAGYAR ügyért dolgoztam, mint TISZTELETBELI. Fáradságot és anyagiakat nem kíméltem!

HAZÁNKBAN a cél elérése megvan, így többen már csak a maguk útján haladnak, én meg feledésbe kerültem!


Örülök, hogy ez csak egy kis százaléka az erős táboromnak, akik becsülik a munkámat.


Magyaros üdvözlettel és szeretettel,


Jóska


Ui.: Jelenleg Budapesten tartózkodok!