Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. augusztus 8., hétfő

10.250 - Geszler Ödön: Nemrég gratuláltam Ókovács Szilveszternek a színvonalas téma módosításához.

From: Geszler Ödön

Date: 2011. augusztus 7.
Subject:  Köszönöm szépen a hozzám érkezett küldeményt!
To: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>
 

Nemrég gratuláltam Ókovács Szilveszternek a színvonalas téma módosításához. Ez nem annyira a nappali műsorokra vonatkozik, bár ott is vannak jó műsorok, de főleg az éjszakai adásokra.

Elődjét többször keményen támadtam akkor csak politikai megnyilvánulásaiért, nem ismertem az anyagi botrányait.

Más. A Szabad Európa Magyar osztályához a Forradalom alatt ki keveredett egyik iskolatársam, aki egy évvel járt felettem Pannonhalmán: Kaszás Levente (László) /Ph.’56/ Árulásával majdnem sikerült szétverni a Magyar Osztályt.

Üdvözöl: Geszler Ödön (Ph.’57), de elemibe a Budai Ciszterekhez jártam… G.Ö.