Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. augusztus 1., szombat

3.134 - Rasztoka Katalin: Voltam egy rendezvényükön Pilisvörösváron, hangsúlyozták, hogy nem politizálnak, viszont keményen szidták Orbán Viktort

Feladó: Rasztoka Katalin

Dátum: 2009. július 30. 20:09
Tárgy: Voltam egy rendezvényükön Pilisvörösváron, hangsúlyozták, hogy nem politizálnak, viszont keményen szidták Orbán Viktort
Címzett: Kutasi József


Kedves Kutasi úr!

Teljesen egyetértek Önnel Vukicsal kapcsolatban. Voltam egy rendezvényükön Pilisvörösváron, hangsúlyozták, hogy nem politizálnak, viszont keményen szidták Orbán Viktort. Volt körükben egy illető, aki delejez vagy tudomisén mit csinál, nem kevés pénzért. Belépőt kellett fizetni, és hangsúlyozták, hogy semmit nem lehet ingyen kapni. Nagyon ellenszenvesnek tűnt nekem az egész, de végül is, arra gondoltam, nem kötelező nekem ezekhez járni. Megemlítettem, hogy Dr. Papp Lajos szívsebész urat nagyon tisztelem, nagyra tartom minden tevékenységét, a nemzet és emberek iránti szeretetét- ez ezeknek az embereknek nem tetszett. Valami nem stimmel körülöttük, tudja, már nagyon elfáradtam én is ebben a káoszban és nyomorban. Vukicsékkal sajnos nem stimmel valami, így igaz.

Szebb jövőt és Isten áldja Önt és családját!

Rasztoka Katalin