Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. október 27., kedd

3.704 - Rasztoka Katalin: Szeretettel gratulálok a szép kitüntetéséhez, amit a Független Újságírók Szövetségétől kapott.

Von: rasztokakatalin@t-online.hu
Gesendet:  szombat, 2009. október 24. 13:21
An: antal@jozsef-kutasi.de
Betreff: elismerés

 

Kedves Kutasi úr!

 

Szeretettel gratulálok a szép kitüntetéséhez, amit a Független Újságírók Szövetségétől kapott. Ott voltam a Templomban, de elég sokan vették Önt körül, nagy öröm volt, hogy láthattam Siklósi Beatrixet és dr Drábik urat.

 

El kellett jönnöm, sajnálom, hogy nem beszélhettem Önnel pár szót. Nemsokára elutazom Münchenbe, talán egy kicsit kiszellőzik a fejem a bajorok között. Nagyon elfáradtam itthon az utóbbi 3 évben. Próbáltam figyelemmel kísérni az eseményeket, és részt venni ahol kellett, de ez a sok semmire sem való - csak az ország, a nemzet és a magyarság tönkretételére - örültség már több volt, mint amit el tudtam képzelni.

 

Nagyon bánt ,hogy az emberek nagy része, sötét, érdektelen és csak a saját dolgai után szalad. A Lehel piac környékén lakom, bízom abban, talán máshol jobb a helyzet. Nem tudom meddig lesz itthon, örülnék ha elutazásomig sikerülne pár szót váltani.

 

Szebb jövő reményében üdvözlöm szeretettel: Rasztoka Katalin

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------