Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. február 3., szerda

4.520 - Lengyel Károly > NYÍLT LEVÉL BUDAHÁZY GYÖRGYNEK, Vác, a politikai foglyok fegyintézete

Von: Apu Lengyel
Gesendet: szerda, 2010. február 03. 08:46
An: Budaházy György
Cc: Kutasi József

Betreff: NYÍLT LEVÉL BUDAHÁZY GYÖRGYNEK

 

NYÍLT LEVÉL BUDAHÁZY GYÖRGYNEK
Vác, a politikai foglyok fegyintézete

Tisztelt Budaházy György!

Feltettem a kérdést a közmunka kapcsán néhányaknak, át lehet-e vállalni abból legalább egy napot? Ugyanis többen vállalkoztunk volna erre nyilvánosan. A jogászi válasz: nem.

Most ismét kérdéseim vannak:
- Független képviselő jelöltként bárhonnan érkezhet-e ajánlószelvény, vagy csupán a választói körzetből?
- Van-e olyan politikai, vagy civil szervezet, akik felvállalják ezt a jelöltséget támogatni?

Amennyiben az ajánló szelvény bárhonnan érkezhet, és/vagy támogató szervezet jelentkezik erre az akcióra, listán való indításra, szeretném előre jelezni, az ajánló szelvényemet Budaházy György névre kívánom kiállítani.
Ha lehetséges, akkor azt viszont kellő erővel szükséges nyilvánossá tenni, tetetni!

A megalkuvásról annyit mondanék, az vesse az első követ, aki életében még soha nem kényszerült ilyesmire, vagy vállalt önként bármilyen, számára akármilyen okból előnytelen megállapodást!

Szeretnék azonban kérni ennek fejében magam is valamit!
Vannak még bebörtönzött emberek, akik ugyanilyen módon kerültek a jelenlegi hatalom markába. A kérésem az volna, hogy őket is indítani kellene képviselő jelöltként. Biztos vagyok abban, elegendő ajánló szelvény gyűlne össze erre a célra.

Magam részéről így döntöttem, és ha már 2002-ben nem lehettem ott az Erzsébet hídon, úgy érzem, ez a legkevesebb, amivel köszönetet mondhatok az eltelt nyolc esztendőért. S noha vitatkoztunk is a Magyarok Házában, és észlelhetően szándékosan provokatív kérdéseket tettem fel, talán hihető, hogy azonos oldalon állunk.

Ha nem is tudtam a Kossuth téren éjszakázni, de minden nap kint voltam Kocsis Imre éhségsztrájkja idején. Ha csak egy órát, de velük töltöttem. Akkor arra volt lehetőség.
Többször olvastam Franka Tibor Hídverés című könyvét. Mindannyiszor ugyanaz a feszültség jelentkezett, mint amikor 2002. július 4-én a Pannon Rádió helyszíni adását hallgattam.

Végül szeretném elmondani, hogy a magyarság történetében nem mindig azok az emberek voltak a legsikeresebbek, akik megalkuvás nélkül tették a dolgukat. Tudom, ez borzasztónak hangzik. Mégis erősen ajánlom, ezt a kételyt a mai körülmények között páros lábbal kell a betonba döngölni.
Jól és kellő bölcsességgel történő egyezségek is juttathatják előrébb a Haza ügyeit az igaz megoldások felé!
Ha pedig kellő ajánlószelvény összegyűlik, senki nem tehet semmit, hiszen nincs jogerős bírósági végzés, ami merészelné a vádak alapján megfogalmazni a büntetési tételt - a semmiért.

Tudom, ez is csak egy elektronikus levél. Tudom, szinte semmiség vállalt feladatokhoz képest.
Mégis ország-világ előtt ezzel a pici gesztussal szeretnék tiltakozni a fennálló rendszer ellen. Mert ez a legkevesebb, ami megtehető, ha már fényes szavú szónokok nyilvánvaló erőfölényből sem mondták ki soha kellő időben az egyetlen lehetséges szót, hogy Utánam!
(A Blaha Lujza téren is csupán annyi hangzott el, hogy „…én elindulok ezzel a zászlóval, …".)

Idekint, a rácsokon innen még most is várjuk az egyetlen lehetséges szót! Szeretnék egy büszke Budaházy Györgyöt látni, szabadon, sérthetetlenül. Ahogy illik, ahogy kell, és ahogy őt megilleti!
Ezért szükséges alkut kötni önmagunkkal néha, hogy az adott lehetőségek körében cselekvőképesek maradhassunk!

Ferencváros, 2010. február 3.

Kérem, tiszteljen meg azzal, hogy elfogadja tőlem (is) a képviselőjelöltséghez hozzájáruló ajánló szelvényt!

Változatlan és őszinte nagyrabecsüléssel:
Lengyel Károly
karolyorama@gmail.com