Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. október 4., hétfő

6.631 - Kolozsy Sándor Alex Dr.> 1-/-A 6-hetes otthoni szabadságom után,Űzenet haza innen Sydneyből!.

From: Dr Alex Sandor Kolozsy C.D.V.A <askolozsy@kolozsy.com.au>
Date: 2010. október 4.
Subject: 1-/-A 6-hetes otthoni szabadságom után,Űzenet haza innen Sydneyből!.
To: Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>


Kedves József testvér, átküldök néhány e-mailt utólag. Baráti, bajtársi szeretettel köszöntelek. Sándor.

Kővári-Krecsmáry Sándor Úrnak
Győr.
Kedves Sándor Őcsém! Kedves rokonok, barátok, ismerősők, és Magyar, erdélyi Magyar testvérek!
 
Ma amikor az e-mailjaimat át nézegedttem, és ez a te e-mailod jutott elém. Hát köszönöm szépen, a benne lévő képeket, de főleg a barátságodat! Köszönöm!
És egyben köszönöm mindenkinek az Agusztus 18-tól Szeptember 27-ig tartó otthoni látoghatásom alatt az irántam való barátságát.Valóban köszönöm!
 
Sajnos a 6-hét hamar eltelt, és a szívem nagy része otthon maradtt. Most aztán bajban vagyok! Mert azelőtt az ember bele egyezett az évtizedes idegenben való tyukszaros életében, mert hát nem volt más, és a családom is itt van. De ellenben most amikor otthon voltam, Győrbe, Ménfőcsanakon, és Magyarban, Erdélyben, a szülőföldemen, Kolozsváron a szűlővárosomban, és végre is Hollandiában, ahol nagyon sok jó lelket, megismertem, újból megismerve felismertem, hát sajnos most az ember szíve  fáj!!!!. Megfájdult, mert oly hosszú a táv, és ti meg mindnyájan oly meressze vagytok!!!!!!!
 
Űdvőzletem neked, és kedves feleségednek. Majd a magyarországi, erdélyi, győri, és ménfőcsanaki Magyar testvéreknek, barátoknak.
 
Sent: Friday, September 24, 2010 4:41 AM
Subject: üzenet...

Kedveseink !
 
Megnyugtatásul küldöm a mellékelt fotókat. Sándor Bátyám ( otthon Apu, Apuci, Papa )a magyar idő szerinti, 17:15 órakor induló Európai busszal elindult Győrből Hollandia felé. Már Bécset( Wien ) is elhagyta. szeretettel, üdvözlettel, barátsággal :
Sanyi-Győr