Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. április 7., csütörtök

9.126 -VOSZ KMRSZ > Tájékoztatjuk, hogy 2011. április 14-én tartjuk éves, tisztújítással egybekötött Közgyûlésünket,

From: VOSZ KMRSZ Hírlevél
Date: 2011.április 4.
Subject: VOSZ KMRSZ Hírlevél 2011/04/14
To: jozsef@kutasi.eu   


        hirlevelfejlec_20110404.jpg

Tisztelt Kutasi József !

nevnap_4.jpgSok szeretettel köszöntjük: Izidor, Vince, Vilmos, Bíborka, Herman, Dénes, Erhard, Zsolt nevű olvasóinkat. 

         
        Boldog Névnapot kíván a VOSZ KMRSZ !


VOSZ KMRSZ Közgyűlés 

Tájékoztatjuk, hogy 2011. április 14-én tartjuk éves, tisztújítással egybekötött Közgyûlésünket, melyre Önt vagy vállalkozása képviselőjét tisztelettel meghívjuk.

 A napirendi pontokat úgy állítottuk össze, hogy az évértékelő munka ne csak a szervezeti munkára terjedjen ki, hanem vállalkozóink képet kapjanak azokról a kérdésekrõl, amelyek a választási időszak után mutathatnak utat a sikeres tevékenységhez.

A rendezvény helyszíne:  Budapesti Geodézia Székház I. emelet.
A rendezvény ideje:   2011. április 14, 14.00 óra.

Meghívó

Alapszabály tervezet    
                        
SZMSZ tervezet 

Beszámoló 2010. évrõl     
                     
VOSZ KMRSZ 2011. év feladatai


Együttműködési megállapodást kötött

alairas.jpgaz ,,Informatika a látássérültekért" Alapítvány,  a VOSZ KMRSZ, az ActionCOACH Magyarország Kft. valamint a Thököly LIONS Klub Egyesület között, azzal az elhatározással, hogy a látássérűlt emberek számára megismerhetővé tegyék a világot.

A szerződő felek megállapodtak a ,,Lapról hangra" infokommunikációs integrációs program közös megvalósításában és támogatásában. Ennek lényege, hogy látó magánszemélyek által felolvasott újságcikkeket (regisztrált) látássérült emberek számára elérhetővé, illetőleg letölthetővé tegyenek egy az erre a célra létrehozott honlapon keresztűl.
<< Együttműködési megállapodás >>

Kérem tekintse meg a MÁRTA TV által készített aláírásokról készült filmet


Design Hét Budapest 2011

Időpont: 2011. szeptember 30 - október 9.
Téma: COULEUR LOCALE
Közös erőfeszítéseinknek köszönhetően 2010-ben egy minden eddiginél sikeresebb és nagyobb szabású fesztivált valósítottunk meg.
A Magyar Szabadalmi Hivatal támogatásával és a Magyar Formatervezési Tanács védnökségével a Design Terminál hetedik alkalommal rendezte meg a Design Hét Budapest című eseménysorozatot.
A főváros egész területén zajló fesztivál október 1. és 10. között 190 partner együttműködésében közel 120 eseménnyel várta az érdeklődőket. 60ezer fős közönségünket - az elmúlt évekhez hasonlóan - megtartottuk.
2009-hez képest együttműködőink száma közel 20%-kal emelkedett (163-ról 190-re), illetve az érdeklődők majd' 40%-kal (87 helyett 120) több programból válogathattak. Programfüzetünk terjedelme 68 oldalról 84 oldalra bővült. Elindítottuk Facebook oldalunkat, amelyen rajongótáborunk néhány hónap alatt több mint 3.000 főre nőtt. Médiavisszhangunk is 10%-kal erősödött, a 2009-ben regisztrált 539 megjelenéshez képest, a 2010. évi fesztivál médiamegjelenései átlépték a 600-as határt. Tovább>>>


KONVERZIÓ - Az igazság arról, hogy hogyan lesz a potenciális vásárlókból tényleges vevő?

Profit Klub Webinárium - 2011. április 6. szerda 19.00 óra
Minden webinárium részvevőt megajándékozzuk Bryan Tracy előadása 10 perces részletének magyar nyelvű változatával.

• Hogyan szervezze meg vállalkozását, hogy dinamikusan, mégis következetesen, de
  kezelhető és jövedelmező módon növekedjen?
• Hogyan alkalmazza a „6 lépés a kiemelkedő nyereségért" módszert annak 
  érdekében, hogy vállalkozását egy profittermelő gépezetté
  változtassa, miközben a benne alkalmazottként dolgozó tulajdonosból, a
  vállalkozása fejlődésén munkálkodó vezetővé váljon.
• Miért fontos a sikerhez egy a piaci versenytársakétól eltérő úgynevezett  „egyedi
  értékesítési ajánlat" kidolgozása?
  
A célunk egyszerű, gyorsan ható nyereségnövelő stratégiákkal több vevőt, több megrendelést és több forgótőkét generáljunk a vállalkozása számára. Tovább>>>


Az Ön jelenléte nélkül!

Hogyan fog a jövőben a Cége az ÖN JELENLÉTE NÉLKÜL IS SIKERESEN működni?
Nehézséget okoz az új munkatársak "hadrendbe állítása"? Alkalmazottai keveslik a bérüket, miközben időnként kétséges eredményeket érnek el? Az irányelvek, utasítások néha süket fülekre találnak? Egyesek a tudtukon kívül más irányba eveznek? 
                       
 A Cégvezetők megbízható iránytűje a NAVIGÁTOR VEZETŐKÉPZÉS


Meghívó 

Az Afrikai-Magyar Egyesület (AHU), az Afrika Holding Zrt., a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara, az Energiagazdálkodási Tudományos Egyesület Esztergom (ETE Esz), és a Budapesti Corvinus Egyetem idén hatodszor rendezi meg az immár hagyományos  "Africa Summit"-ot Budapesten.
 
Ezúton meghívjuk Önt az idei tanácskozásra melynek:

Időpontja: 2011. május 19-én (csütörtök) és 20-án (péntek)
Témája: "Challenges and Responses - Central-Europe for the Success of Africa" (Kihívások és válaszok - Közép-Európa Afrika sikeréért)
Helyszín: Zsigmond Király Főiskola
Cím: 1039 Budapest, Kelta utca 2.

Reméljük, hogy vendégeink között üdvözölhetjük Önt is!
Várjuk jelentkezését a
badics.bernadette@bkik.hu e-mail címen, vagy a 488-2105 faxon. Ha kérdése van, készséggel állunk rendelkezésére.
A részvétel a BKIK tagoknak ingyenes, de regisztrációhoz kötött!

Részletek
 

Hatékony ajánlattevői érdekérvényesítés a közbeszerzési aljárásban

Gyakorlati mesterkurzus (2011. április 08.)
Gondot okoz az ajánlat összeállítása? Véleménye szerint jogsértő az ajánlatkérő közbeszerzési kiírása, de nem tudja mit tehetne ez ellen? Nem tudja miért rontotta el a hiánypótlást? Érvénytelenné nyilvánították az ajánlatát, és nem tudja mit tehetne ez ellen? Érdekli hogyan lehet az előzetes vitarendezés szabályait hatékonyan alkalmazni az ajánlattevői érdekek védelmében?
  Tovább>>>


KREDITPONTOS TÁRSASÁGI ADÓ KONFERENCIA ÉS  GYAKORLATI TRANSZFERÁR SZEMINÁRIUM

Könyvelőknek, adótanácsadóknak, pénzügyi és vállalkozási szakembereknek
Társaságiadó-bevallás, mérlegzárás 2010
Előadások a fővárosban és vidéken

A mérlegzárás hiteles képet kell, hogy adjon a tulajdonosok és a menedzsment számára is a cég vagyoni helyzetéről és gazdálkodásának eredményességéről.
Vegye igénybe előadóink szakértelmét a társaságiadó-bevallás és a mérlegzárás feladatainak elvégzéséhez, a 2010-2011-es adóváltozások nyomán. Az előadásokon segítséget nyújtunk az adózási kötelezettségek optimalizálásához is.

Az esemény adótanácsadó résztvevői a Nemzetgazdasági Minisztérium döntése alapján 15 kreditpontot szerezhetnek!

Helyszínek:
Április 5., Budapest, Lurdy Ház
Április 7., Debrecen, Hotel Kálvin
Április 14., Győr, Győr-Moson-Sopron Megyei KIK

Előadóink:
Botka Erika, a Magyar Számviteli Szakemberek Egyesületének főtitkára
Csathné Solymár Katalin okleveles könyvvizsgáló
Horváth Józsefné okleveles könyvvizsgáló-adószakértő, a MOKLASZ alelnöke

FIGYELEM! A téma kapcsán előadóinktól már az esemény előtt is kérdezhet online ügyfélszolgálatunkon keresztül, a jelentkezési lap kitöltése után. A konferenciák prezentációs és videóanyagát utólag minden jelentkező letöltheti.

Részvételi díj: 25 000 Ft / fő – kettő vagy több résztvevő jelentkezése esetén 20 % kedvezmény!

ÉRDEKEL A TÉMA! MEGNÉZEM A RÉSZLETES PROGRAMOT!

A kapcsolt vállalkozások világa – A transzferár
Szakmai szeminárium 2011. április 21-én Budapesten

Közérthető és gyakorlatias ismeretek a kapcsolt vállalkozások és a transzferár kérdésköréről.
Ismerje meg a hatályos szabályozás gyakorlati alkalmazásának trükkjeit, kerülje el a mulasztási bírságokat!
A téma aktualitását elsősorban az adja, hogy 2011-től Nemzeti Adó- és Vámhivatal a kis- és középvállalkozásokat is ellenőrzi a transzferár tekintetében, miközben nyilvánvaló, hogy a nagyobb hazai és multinacionális cégek szakembereinek is naprakésznek kell lenniük e területen.

Előadóink:
Leipán Tibor adószakértő
Dr. Takács Gergely transzferárazási szakértő, korábban az APEH vezető transzferár ellenőre
Dr. Kondor Bence Barnabás ügyvezető – transzferár tanácsadó, Transferpricing Kft.

FIGYELEM! A téma kapcsán előadóinktól már az esemény előtt is kérdezhet online ügyfélszolgálatunkon keresztül, a jelentkezési lap kitöltése után.
Szakmai szemináriumunkon az eredményes konzultáció érdekében a résztvevői létszámot limitáljuk!

Részvételi díj: 25 000 Ft / fő – kettő vagy több résztvevő jelentkezése esetén 20 % kedvezmény!

ÉRDEKEL A TÉMA! MEGNÉZEM A RÉSZLETES PROGRAMOT!
 
A helyszínek kapacitása miatt csak előzetes jelentkezés alapján tudjuk eseményeinken résztvevőinket fogadni.
További információk:
www.menedzserakademia.hu
Általános Szerződési Feltételek


Ukrán tenderfelhívások


 A fizetési határidő lejárt - kintlévőség-kezelési útmutató kkv-knakkintlevoseg_borito.jpg

Végre megérkezett az ország egyik legjelentősebb kintlévőség-kezelési útmutatója: A fizetési határidő lejárt címmel.
Az e-kiadvány (csak elektronikus változatban elérhető), közel 70 oldalon mutatja be azokat a buktatókat, amelyekre általában kevés figyelmet szentelnek a vállalkozások vezetői, pedig kivédésükkel rengeteg pénzt spórolhatnak. Továbbá számos példát, konkrét eljárási módot, nyomtatványmintát is tartalmaz a kiadvány. Bővebben


Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Hírlevél szemelvények 

„ Innoinfo - A tőke és a szolgáltatások szabad áramlásáért"
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara „ Innoinfo - A tőke és a szolgáltatások szabad áramlásáért" című pályázata az Európai Unió által célként megfogalmazott tőke és szolgáltatások szabad áramlását hivatott előmozdítani Magyarország és Szlovákia között azáltal, hogy elősegíti a magyar és a szlovák vállalkozások megjelenését egymás piacán, illetve hogy erősíti a két ország kamarái közötti együttműködést. Tovább>>>

Meghívó az 59. Vállalkozói Klub találkozóra
Ezúton tisztelettel meghívjuk Önt (és az Ön vendégeit is)
a BKIK XVIII. kerületi Tagcsoport és a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara VIII. Közüzemek és Közszolgáltatások Osztálya közös szervezésében megrendezésre kerülő 59. „Vállalkozói Klub" találkozóra.
IDŐPONT: 2011. március 29. (kedd) 18 óra
HELYSZÍN: Gombás Étterem (1181 Budapest, Dobozi u. 70.) 
Meghívó és program

A BKIK az Utazás kiállításon
A BKIK Turizmus, Vendéglátás Osztálya ebben az évben is részt vett a március 3-6. között rendezett Utazás Turisztikai Szakkiállításon. A fő cél a tagvállalatok képviselete, a kapcsolatépítés, valamint a kamara tevékenységének bemutatása volt. Erre kiváló fórum a 34 éves múltra visszatekintő vásár, hiszen a programokra az idén például tízezerrel több látogató volt kíváncsi, mint egy évvel korábban: összesen hatvanezren keresték fel a kiállítást. Tovább>>>