Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. április 8., péntek

9.157 - Rasztoka Katalin: És egyszerűen, nincs szüksége rám sehol senkinek.

Feladó: Rasztoka Katalin

Dátum: 2011. április 8. 9:40
Tárgy: Juhász Gyula - Csurka László - Trianon - zenés
Címzett: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>


Kedves Jóska!
Most nézegetek szét az interneten,és elég elkeserítő a helyzet. Az országé és a saját privát sorsom sem valami rózsás. Pár dolgot említenék, hogy fogalma legyen rólam, a nézeteimről, az érzéseimről. Papp Lajos professzor úrhoz kétségtelenül ragaszkodom,ő műtött két alkalommal is. Amit értem tett, azt nem lehet szavakkal kifejezni, élek és ezt neki köszönhetem. Azt is, hogy foglalkozni kezdtem a nemzet problémáival. Nagyon nagyra tartom, és folyamatosan hallgatom /Echotv adásom nincs/Szaniszló Ferencet, tőle is sok erőt és biztatást kapok.

Egyedül élek, -nyilván hihetetlennek tűnik- de szerettem volna valamiféle munkát végezni,"segíteni"azoknak,akik a magyarok megmaradásáért dolgoznak. És egyszerűen, nincs szüksége rám sehol senkinek. Számomra nincs rangon aluli munka, semmiféle ellenszolgáltatást nem várnék. Arra gondolok, hogy bizalmatlanság is lehet ebben, mint ahogy ez mindenhol, mindenre jellemző országszerte, mindenki gyanakszik, és ez nem véletlen. Sorolhatnék még embereket, akiket figyelek és szintén nagyra becsülök, mert szerencsére sokan vannak, de most nem teszem.

Előfizettem az Új Idők c havilapra, ez szerencsés volt, színvonalas és szívesen olvasom. Április 16-án elmegyek a Magyarok Házába, az alkotmányozással kapcsolatos összejövetelre, és 18-án a Parlamenthez a Professzor úr invitálására.

Nagyon nehéz itt az élet, egyedül pedig még nehezebb. Tudom, hogy nagy részben hibás vagyok magam is, sajnos odáig nem tudok eljutni, hogy mit kellene változtatnom, változnom. Nem szívesen írom le, de az elmúlt egy év katasztrofális volt az életemben. Nagyon bíztam a kormányváltásban, Orbán miniszterelnök úrban. Szeretnék továbbra is! A 13.kerületben lakom, itt semmi de semmi nem változott, sőt még cifrább a helyzet. Tudom,hogy a fogyasztói társadalomban teljesen tönkremennek emberek, én nem értek a pénzhez, nem is vonzódom hozzá, de azt be kell látni, hogy üres zsebbel mozdulni sem lehet.És nagyon sokan a pénztárcájukon keresztül látják a világot.

Csak azért írtam ezt, hogy nagyjából tudja ki vagyok. Már elég rég történt, hogy láttam Önt a Lehel piacon/előtte a Magyarok Házában már láttam, hallgattam Önt/és így utólag sajnálom,hogy nem szólítottam meg.

Köszönöm a tájékoztatásait és szeretettel üdvözlöm     

Rasztoka Katalin <rasztokakat@citromail.hu>


Kutasi József írja: Kérem küldjenek pár sort a Rasztoka Katalin Asszony levelére. Köszönöm!