Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. szeptember 9., péntek

10.498 - Azt jelenti a Tháliaszinház---hogy 1987 ben néhai férjemmel Varga Tiborral színházat alapítottunk Los Angelesben.

From: Óvári Őss Enikő
Date: 2011. szeptember 9.
Subject: Tháliaszinház
To: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>


Kedves József

Azt jelenti a Tháliaszinház---hogy 1987 ben néhai férjemmel Varga Tiborral színházat alapítottunk Los Angelesben. A neve Thalia Studio Hungarian Theatre of Los Angeles, Thalia Stüdió, Los Angeles-i Magyar Szinkor, Rajta van az interneten , sőt az én nevemet is ha beüti, talál rólam információt. Tibor halála után--2006- én vittem tovább a színházat, Az utolsó előadást most, márciusban rendeztem, a Hyppolit a Lakájt. Jövő év áprilisában  szándékomban van megünnepelni a 25 -ik évfordulót.

Könyvem jelent meg 2009 ben Zárszámadás címmel, a Kráter kiadásában.
Magyarországra költöztem, Budán élek, néha fellépek, szavalok, Legközelebb Nagykovácsiban egy Tormai Cecilének szentelt ünnepélyen. Ha érdekli, majd küldök meghívőt.

Üdvözlettel

Óvári Őss Enikő