Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. november 24., szombat

16.005 - Eszter Szuromi: Ma megkezdtem az ünnepekre készült képek kirakását.

From: czegledij01@t-online.hu
Sent: Saturday, November 24, 2012 4:53 PM
To: jozsef@kutasi.eu
Subject: Mindjárt itt vannak az ünnepek, a jövő hétvégén advent!

 

Date: 2012.11.24. 14:22:23

Subject: Mindjárt itt vannak az ünnepek, a jövő hétvégén advent!

 

Kedveseim!
Mindjárt itt vannak az ünnepek, a jövő hétvégén advent!
Ma megkezdtem az ünnepekre készült képek kirakását. Nem szégyellem, sokszor hullott a könnyem amikor készítettem.
Ami a terveim szerint mától minden nap lesz:
Pecznyík Pali bácsi verseiből.
Köszönöm szépen Pali bácsinak a sok szép verset és a kedves szavait. Jó egészséget kívánok Pali bácsinak!



Lesz Cseppely Zsuzsika verseiből. Köszönöm Zsuzsika, hogy megtisztelsz vele!



Lesznek imák Pusztai Orsolyától. Köszönöm szépen a sok szeretetet és segítséget Orsika amit Tőled kapok, kapunk.



Folytatom a Caramel dalaiból készült képek kirakását. Nagyon szeretem.


Nem tudom miért. Véletlenszerűen szoktam kiválasztani a mappából a képeket és több is a búcsúról szól.
Nemcsak a Caramel dalrészlet, más idézetek is.


Kedveseim!

A jövő hetem nagyon zsúfolt lesz, de szeretném ezeket elküldeni minden nap. Nem azért mert én írtam képre, hanem mert csodálatosak
a versek és imák. Zsuzsikának nincs is oldala, ha jól tudom, az Ő versei csak így jutnak el emberekhez.
Tudom, hogy így nagyon sok emberhez eljut. Aki a szöveget, a verset írta benne van a lelkének egy darabja és a képekben az én lelkemnek is egy darabkája.
Fogadjátok őket olyan szeretettel, ahogy születtek!
És még valami. Tudom, hogy többen is írnak gyönyörű verseket. Szívesen venném ha küldenétek nekem és szép imákat.
Elmegyek másokhoz is de nagy segítség lenne, mert kevés az időm. A képek is általában éjszaka születnek.
További szép napot kívánok és pihenjetek sokat.
Eszter
Oldalam: http://szuromieszter.blog.xfree.hu
Videotáram: http://szuromieszter.video.xfree.hu
Magyarok madara:http://video.xfree.hu/?n=szuromieszter|793b731fcfdd56a9796336a91c2be5d6