Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. október 5., kedd

6.654 - Dr. Kolozsy Sándor.C.D.V.A. > 2-/- Képek Sydneyből! Szeptber, 29. Az Ausztrál Opera Házzal.

Feladó: Dr Alex Sandor Kolozsy C.D.V.A
Dátum: 2010. október 4. 10:46
Tárgy: 2-/- Képek Sydneyből! Szeptber, 29. Az Ausztrál Opera Házzal.
Címzett: Kutasi József <jozsef@kutasi.eu>

Kedves barátok, iskolatársak, rokonok, és Magyar Székely testvérek ott az Ó-hazában.

Az előbb küldtem egy választ a szeptember 22.-én délutáni időben a  Kőváry Sándor levelében való képeire, amiket tegnapelőtti délután, készített rollam a Győr-ből Hollandiában menő  Autó Buszra való felszállásom alatt.
 
Azóta már hosszú órák is elteltek, mert tegnap előtt Szeptember, 27.-én Hollandiában, Eindhóvenben vonatra felszállva az Amszterdami repülőtérre való utazásom után, onnan repülővel csakis tegnap 29.-én délbe értem vissza Sydneyben,. 
 
Köszönetem mindenkinek az otthoni 6-hetes szabadságom alatti irántam való baráti szeretetnek amiket irántam tanusitottak, és Isten áldását népünkre a több ezeréves Szúmír-Szkittya-Hún-Avar, és utoljára az Árpád apánk által megalapozott, Kárpátmedencei Ős-hazánkban!
 
Űdvőzletem mindenkinek: Sándor.
Dr. Kolozsy Sándor.C.D.V.A.
Szobrászművész.
Szabadságharcos-1956.
 
Néhai. Gróf, Dr. Wass Albert. Erdélyi Világszővetség Társelnök személyes ismeretségű hosszú évtizedes Nemzetközi munkatársa.
Mint ugyancsak az EVSZ-egyik Társelnöke, a Sydneyi Csoport elnöke, (1981-2005) népünk az erdélyi-rumániai magyarság érdekében.