Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. szeptember 5., hétfő

10.460 - VOSZ KMRSZ Hírlevél 2011. szeptember 5.

From: VOSZ KMRSZ Hírlevél
Date: 2011. szeptember 5.
Subject: VOSZ KMRSZ Hírlevél 2011/09/36
To: jozsef@kutasi.eu


vosz-kmrsz_hirlevel.jpg

         hirlevelfejlec_20110935.jpg
Tisztelt Kutasi József !

nevnap_2.jpgSok szeretettel köszöntjük: Viktor, Lőrinc, Zakariás, Regina, Mária, Adrienn, Ádám, Nikolett, Hunor, Teodóra nevű olvasóinkat.  
          


  Boldog Névnapot kíván a VOSZ KMRSZ ! 



 

14. Üzletember Találkozó, Sport -és Egészségnap! 

labda.jpgKedves Vállalkozók, Kedves Barátaink! 
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara XIV. kerületi Tagcsoportja a VOSZ Közép-magyarországi Regionális Szervezete a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Tagozatai a   Zuglói Vállalkozói Szövetség a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség a Vállalkozók  és Munkáltatók Országos Szövetsége a Trio Press Média Kft. a VOSZ-KVBSZ  és más szponzoraink támogatásával valósul meg.

2011 SZEPTEMBER 10-én (szombat) 8,00-18,00 óra között rendezi meg a már hagyománnyá vált 

14. "Üzletember-találkozó a szabadidős programok jegyében"                                 rendezvényét

Helyszíne: a Zuglói Lantos Mihály Sport-és Szabadidő Központ (Budapest, XIV., Csömöri u. 21.)  Tovább>>>


Pereskedés helyett mediációt?  Mindenkinek!

A Cikket Dr. Szilágy András a VOSZ KMRSZ elnökségi tagja valamint a BKIK Mediátor Akadémia témavezető tanára készítette

A Vállalkozók és Munkáltatók  Országos Szövetsége és a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara fontos feladataik között tartják számon, hogy támogassák tagságuk hatékonyabb konfliktuskezelési gyakorlatát – a mediációt, mint az alternatív vitarendezés eszközét. A mediáció – jelentése közvetítés - lélektani kiindulópontja az a megállapítás, hogy „nem szabad elvenni az emberektől a konfliktusaikat”, sőt teret kell engedni annak, hogy egymás között – egy külső „igazságosztó” nélkül – juthassanak el a megoldásig. Ha abból indulunk ki, hogy a bírósági döntések nyomán mindig van egy vesztes fél, továbbá szigorúan a bíró által hozott döntés szerint kell eljárni a peres feleknek azonnal egyértelművé válik a mediáció egyik legfőbb erénye,az hogy nyertes-nyertes játszmára törekszik, ezáltal a konfliktus megoldását keresők partnerekké válnak, és a saját kezükben tartják az irányítást. Tovább>>>

A Mediátorképző Akadémia felhívása pdf-ben


Egészséget a mindennapokra!

Cikket Szelei Klára a VOSZ KMRSZ elnökségi tagja készítette
„ Az ember az, amit eszik” – ezt mondta Pifagor és ma már mindenki egyetért ezzel. A tudomány szerint az egészségügyi problémák 75 százaléka a helytelen táplálkozásból ered, a stresszről nem is beszélve.
Tudósok szerint a magas kalóriatartalmú, mesterséges színezékeket tartalmazó termékek és íz fokozó anyagok, amelyek gusztusossá varázsolják a termékeket, a gyerekeknél például, komoly rendellenességeket okozhatnak.
A modern életritmus nem a legjobb szokásokat kedvelteti meg velünk, régen az emberek sokkal több teljes tápértékű, vegyszermentes zöldséget, gyümölcsöt fogyasztottak. Az ételek sok proteint tartalmaztak.

De hogyan őrizzük meg egészségünket ilyen életformában?

A táplálkozás nem csak az egészségben, de a társadalmi, szociális és kulturális életben is problémaként jelenhet meg.
Szervezetünk optimális működéséhez több, mint 600 elemet kell biztosítanunk, pl. vitaminokat, bio-flavonoidokat, telítetlen zsírsavakat, ásványi anyagokat, rostokat, aminosavakat stb. Többségük pótolhatatlan, mert nem termelődnek a szervezetben, tehát az anyagok egyetlen forrása csak a táplálék lehet.

Úgy vélem, hogy az étrend-kiegészítők a tudomány legfejlettebb vívmányai, melyek a legnagyobb megbecsülésnek Nyugaton örvendenek.
Az ásványi anyagok, hasznos baktériumok, pozitívan hatnak szervezetünkre és a szervezetben fellépő hiányokat pótolni tudják.
Vannak vitaminok, amelyek erősítik az immunrendszert, viszont az étrend-kiegészítők az életminőség javítására hivatottak.
A Macskakarom gyógynövény például már egész mélyen, sejtszinten hat, és jótékony hatása miatt, minden embernek fogyasztania kellene.

Hogy mit jelent a „fagyasztásos őrlési eljárás” és miért ez a legjobb technológa az étrend kiegészítők gyártása során, amit még a WHO is támogat? És hogy melyik az a cég, amelyik ezt le is védte?
A részletekről bővebb információt hallhatsz sátrunknál, a szeptember 10-én megrendezésre kerülő  Üzletember Találkozón. 
Szelei Klára: 06 30 9 210 660



Magazin-média ajánló 

triopress.jpgA Trio Press Media Kft. elkötelezett a művészetekzem.jpg támogatásában, népszerűsítésében, ismeretterjesztőként a megújuló energiák kiaknázásnak elősegítésében, a fenntartható fejlődést szolgáló természettudományos eredmények bemutatásában és a kreatív, az élet kihívásait feladatként felfogó életszemlélet terjesztésében.
E célokat szolgálják országos terjesztésű, havonta megjelenő, prémium minőségű magazinjai is. Tovább>>>


Az inaktív, régi vevők visszahódításának titkai

Ha az összes korábbi vevője visszajönne és vásárolna öntől a jövő héten, mekkora bevételt jelentene ez? 

Már bizonyos arányuk, ha újra megjelenne vásárlóként, az is könnyen megduplázhatná, vagy még jobban megnövelhetné az Ön bevételét!

Korábbi vásárlói még föl nem tárt aranybányát jelentenek az Ön számára, hiszen már vásároltak Öntől, azaz ismerik és tisztában vannak az Ön kínálatának értékeivel, minőségével.

Az ok, hogy mostanában nem öntől vásároltak, az nem a rossz tapasztalatuk miatt van, hanem az egy természetes igény, hogy az emberek szeretnek kipróbálni újabb lehetőségeket, vagy az is az oka lehet, hogy épp nincs szükségük az Ön szolgáltatására, termékére, vagy egy riválisa elvonzotta a figyelmüket Öntől.

Önnek abban tudok a segítségére lenni, hogy megosztom önnel azokat a kipróbált és bizonyított módszereket, amelyek sikeresen visszaterelhetik az elpártolt vevőket, anélkül, hogy árat kellene csökkentenie. Ez a tudás arra a tapasztalatra épül, amit kollégáimmal 1993 óta több mint 26500 vállalkozóval végzett tevékenységünkből származik.

Hogy ezzel megismertessem, biztosítok Önnek egy ingyenes coaching-alkalmat, - mely 75 ezer Ft értékű, - mindenfajta elkötelezettség nélkül!

Mi kell egy jól működő vállalkozáshoz?

Ez egy egyedülálló lehetőség az Ön számára!
Egyetlen apró lépés: Töltse ki a regisztrációs ürlapot és tesztelje ajánlatunkat, a 75 ezer Ft értékű üzleti coaching alkalmat, mely Önnek költség és elkötelezettség nélkül a rendelkezésére áll! Kattintson az alábbi linkre!
Itt jelentkezhet!

tovább olvasom


Ne pazaroljon több pénzt hirdetésekre, előbb olvassa el ezt…

Ez egy különleges ingyenes és semmilyen kötelezettséggel nem járó ajánlat
Tudta Ön hogy a hirdetések 80%-a nem éri el a célját!  A legtöbb vállalkozás rengeteg pénzt költ marketingre anélkül, hogy ellenőrizné, hogy visszahozza-e a befektetett összeget.

Hogyan tud a hirdetése több pénzt hozni, mint amennyit eredetileg ráköltött?

Amit ajánlani tudunk:
Egy 50,000 Ft értékű analízis a jelenleg futó reklám / hirdetési akcióikról. Megmutatjuk, hogyan válhat egy bizonytalan sikereket elérő reklámból egy biztos jövedelmet hozó marketing eszköz. (Az analízis haszna a várható bevétel-növekedéshez mérhető)
– EZ EGY INGYENES TALÁLKOZÓ ÉS NEM JÁR SEMMIFÉLE KÖTELEZETTSÉGGEL.
Vegye fel velünk a kapcsolatot most, mert csak az első 11 jelentkezőnek tudjuk felajánlani az ingyenes lehetőséget.

Teljes egészében átírjuk a hirdetését. A puszta újraírás megduplázza a hirdetésre adott válaszok mennyiségét.

Egy hatásos hirdetésekből álló sorozat mennyivel több üzletet hozhat Önnek! S mindez nem függ a szezonális hatásoktól vagy a recessziótól. Hadd mutassam meg, hogy hogyan!

Mi ebben a trükk?
Nincs trükk. Segítünk a kampány elemzésében. Reméljük, hogy tanácsaink beválnak, és átgondolja a további együttműködés lehetőségét és jó szívvel ajánl minket majd más vállalkozásoknak is.

A mi hitvallásunk, hogy előbb adunk, hogy aztán kaphassunk.

Ne szalassza el ezt a lehetőséget!
Nincs semmi vesztenivalója. Nincs semmi dolga, csak hátradől és figyeli az eredményeinket. Ez ilyen egyszerű.

Egyetlen apró lépés: Töltse ki a regisztrációs űrlapot és tesztelje ajánlatunkat s az 50 ezer Ft értékű analízis Önnek költség és elkötelezettség nélkül a rendelkezésére áll! Kattintson az alábbi linkre!

Itt jelentkezhet!

Ez egy INGYENES ajánlat és csak az első 11 érdeklődőnek tudjuk felajánlani! tovább olvasom!


5 lépés a növekedés útján!
(„Minden utazás az első lépéssel kezdődik!” Tao) 

Válaszoljon hat kérdésre, s ha a válaszai között 3 igen lesz, a 90 napos tervező műhely Önnek van kitalálva!

Esedékes a vállalkozása helyzetének áttekintése?                           Igen
Időszerű vállalkozásában egy alapos helyzet-felmérés?                    Igen
Van oka az üzleti nézőpontja (stratégiája) újrafogalmazására?           Igen
Elkelne egy részletes kihívás/erőforrás felmérés?                             Igen
Időt és energiát takarítana meg OKOS (SMART) célok kitűzésével?     Igen
Látja a szükségét cége 90 napos tervének az elkészítésére?             Igen
Tovább>>> 

A játék, ami milliókat hozhat!

VERSENYELŐNY - LEVERAGE üzleti szimulációs játék

A Versenyelőny- (Leverage) játék célja, hogy a játékos hozzon létre egy olyan vállalkozást, amely rendelkezik a megfelelő felépítéssel, a szükséges működőképes rendszerekkel, és a játék végére ez az üzlet váljék önjáróvá, azaz a "tulajdonos" személyes közreműködése nélkül is biztos lábakon álljon.
Az alábbi linkre kattintva, tud jelentkezni, ahol további információkat is talál a játékról!
Legközelebb: 2011. szeptember 23. péntek 16.00


Felhívás termékbemutatón való részvételre 
az

"Innovatív textil-és ruhaipari termékek a gazdaság minden területén"
c. Termékbemutatóval egybekötött konferencián és üzleti találkozón
A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara Ipari Tagozat I. Osztálya, a TMTE és a Nemzeti Külgazdasági Hivatallal (HITA) együttműködve2011. október 6-án (csütörtök)  nemzetközi konferenciát és termékbemutatóval egybekötött üzleti találkozót rendez a BKIK Kamarai napok keretében. Helyszín: BKIK Székháza: Budapest, I. Krisztina körút 99. VII. Széchenyi terem.
Konferencia:
A konferencián többek között az osztrák textil- és ruhaipari szakmai szövetség elnöke és a TMTE-hez hasonló, mintegy 180 német vállalkozást tömörítő Dialog Textil Bekleidung szakmai szervezet képviselője is előadást tart. Az előzetes program Termékbemutató:
A konferencia színhelyén termékbemutatót szervezünk üzleti találkozóval. A BKIK Ipari Tagozatával való közös rendezés lehetőséget ad arra, hogy szélesebb körben más ágazatok, mint felhasználók és a rendezvényre meghívott külső szervezetek, kormányzati képviselők számára bemutassuk az ágazat innovációs eredményeit és megjelenítsük a hazai textil- és ruhaipar versenyképes termékeit.  Ezért számítunk az Önök cégének megjelenésére is!
A termékbemutatóra a BKIK és a HITA együttműködésével hazai és külföldi, elsősorban német, osztrák és környező országbeli szakmai és üzleti együttműködésben érdekelt partnereket hívunk meg. Az érdeklődő külföldi partnerektől a magyar kiállítók szervezésével párhuzamosan bekérjük a kapcsolatfelvételre vonatkozó igényüket.  
A termékbemutatónak médianyilvánosságot is biztosítunk, amellyel az ágazat presztízsét kívánjuk erősíteni.
A termékbemutatóra várjuk a hazai előállítású alapanyagok, műszaki textíliák, lakástextil termékek, ruházati késztermékek, kiemelten a formaruhák, védőruhák, egészségügyi ruházat, divatmárkák gyártóinak, valamint az egyedi és speciális igényekre fejlesztett termékek fejlesztőinek (K+F témák) jelentkezését.  
Kiállítói terület:
A konferenciaterem előterében és a hozzá csatlakozó különteremben cégenként kb. 2-3 m2 terület, egy asztal, 2-3 szék, falfelület poszter függesztésére, illetve poszter állvány rendelkezésre áll. A bemutatandó termékek elhelyezése az asztalon, illetve hozott sztenderen, állványon, babán, stb. történik. A helyszínt a termékek jellegétől függően a jelentkező cégekkel egyeztetve alakítjuk ki. Lehetőség van sétáló modellen is bemutatni a terméket, ebben az esetben saját manöken hozható.
Kiállítói katalógus:
A kiállított termékekről és cégekről egyszerű kivitelezésben magyar-német nyomtatott katalógust készítünk egységes szerkezetben, melynek szövegét kérjük a jelentkezési laphoz csatolt adatlapon kérjük megküldeni. A kiállítói katalógust a gyártók bemutatására széles körben tervezzük terjeszteni a rendezvényen és azt követően is.
  Jelentkezési lap


Itt a nyár!!! - Családi üdülés a Duna partján

kekduna_kep.jpg2011. június 14. – szeptember 15. közötti időszakban
Dunapart, medence, napozóterasz, hajókirándulás... családbarát környezetben!
* svédasztalos reggeli bőséges választékkal
* gyertyafényes vacsora

Kültéri és beltéri wellness használat reggel 6 és este 23 óra között: 
látvány- és úszómedence, pezsgőfürdő, szauna, gőzkabin, Kneipp-kúrák, teabár, merülő-medence, fitness- és kondicionálóterem, tepidárium, napozó pavilonok, napozó terasz, kültéri úszómedence,  kültéri látványmedence, gyermek játszókert hintával, mászókával, csúszdával, homokozóval
* hajókirándulás, sziget túra, piac túra, városnézés egyénileg, lengőteke, ping-pong Tovább>>>


Manitu Solar
Napelemes rendszerek

A Manitu Solar 10-15 éves gyakorlattal bíró német napelemes cégekkel dolgozik együtt, hogy a legmegbízhatóbb eredményt nyújtsunk. Tovább>>>                             Szélgenerátor


ÓRIÁSI KEDVEZMÉNY VÁLLALKOZÓKNAK
Papír-írószer-irodaszer-nyomtatvány-irodatechnika 30% kedvezménnyel a SIGNATURE KFT-től csak regisztrált vásárlóknak.
Regisztráció: 
signaturekft@gmail.com