Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. február 6., hétfő

11.932 - Bakonyi Tibor: "Sok szeretettel maradj még köztünk élő példának a felnövekvő nemzedék számára.

Halló József Antal,
Tibor Bakonyi hat deinen Link kommentiert.
 „Én is köszöntöm. A legkedvesebb ember akivel sokat beszélgettem még mikor midketten azt hitük, hogy Az MDF az a párt amely magába hordja a renszer váltást mind ketten tévedtünk és csalódtunk. De egymásban Nem Grosics Gyula mindig Becsülates Magyar Ember volt és maraqd minörökké és Én sem változok.“
„Sok szeretettel maradj még köztünk élő példának a felnövekvő nemzedék számára. 

„Én még csak 76 múltam a századik születés napodon szeretnék koccintani veled. a Jó Isten adja meg, hogy te is koccits velem az én századik szüli napomon Oktober-4-én“

Ölel tisztelettel Tibor a Rácsakadémikus"“