Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. február 12., vasárnap

11.970 - A nemzetközi helyzet fokozódik


www.nemzetihirhalo.hu *************

A nemzetközi helyzet fokozódik 
Vasárnap, 2012. február 12. 08:56 Mátyás Győző - 168 óra 

Megszoktam én már a művészek sanyarú sorsát, a méltatlan mellőzést, a meg nem értést, de azért az, hogy egyenesen megtagadnak a nyilvánosság előtt, hát ez fájt. És ezt minden tiszteletem és végtelen lojalitásom ellenére le kell szögeznem. 
Hiszen így tulajdonképpen még azt is kétségbe vonta a frakcióvezető úr, meg a debreceni polgármester úr is, amikor azt állították a nyilvánosság előtt, hogy a mi vezérünk még csak nem is fantáziált a puccsról, hogy én egyáltalán dolgoztam volna. Pont most, amikor a mi bölcs vezetőnktől azt tanulhatjuk meg, hogy egy munkaalapú társadalmat fogunk megteremteni. 

Márpedig én dolgoztam, éjt nappallá téve ezen a beszéden, ami - minden szerénytelenség nélkül állíthatom - igazi gyöngyszeme a politikai szónoklatnak. A vezér pályafutása legkiemelkedőbb beszédeként emlegetné az utókor ezt az évértékelőt, én pedig dicsekedhetnék az unokáimnak, hogy én írtam neki. Ha nem tagadják el még a létét is hirtelen.