Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2013. október 1., kedd

17.838 - Egy előző levelemben előre elnézést kértem a közvetlen "Kedves Barátom" megszólításért

Feladó: "id. Szalay Róbert" <idszalay@gmail.com>
Dátum: 2013. október 1. 18:15
Tárgy: Re: 17.836 - Bokor Imre: Címedet (e-mail címedet és nevedet) a tiltó (elutasító) listára teszem, egyben megszüntetem a cikkeim hozzád történő továbbítását.
Címzett: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>

Tisztelt Kutasi József Úr!


Egy előző levelemben előre elnézést kértem a közvetlen "Kedves Barátom" megszólításért, de honlapod alapján úgy ismertelek meg, hogy politikai téren egy nevezőn vagyunk és a "Kedves Ismerősöm" furcsa megszólítás lenne.
Mindenekelőtt megköszönöm, hogy továbbítottad B.I. levelét, ami 10% tény köré font 90% kiagyalt, összekutyult zagyvaság.

Ügyes módon úgy próbál a velem, veled az igazsággal való szembenézéstől megmenekülni, hogy megszakítja a veled való kapcsolatot. Ezt én előre megírtam.

Bemutatkozásul küldök majd néhány írást, ha érdekel. Várom a válaszod.

Szívélyes üdvözlettel: Szalay Róbert