Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. május 26., hétfő

18.829 - ​Lessmeister Elisabeth:​Tisztelettel üdvözlöm Önt és azt aki ezt a levelet megírta


Feladó: Elisabeth Lessmeister
Dátum: 2014. május 26. 1:45
Tárgy: 18.819 - ​Válaszlevél Orbán Viktornak! (www.emberiseg.hu) - oszd meg másokkal, ha egyetértesz.
Címzett: Kutasi Jozsef Antal <jozsef@kutasi.eu>




Tisztelt Kutasi Úr!

Nagyon régen terveztem már önnek levelet írni, mert mi is éltünk Németországban, sőt a fiunknak vissza is kellett mennie, mert 9 nyelven beszél és egyetemi végzettsége van, itthon nem boldogult.
70 éves leszek júliusban és a gyerekünk távol él, mint német állampolgár, mi is, a férjem és én kettős állampolgárok vagyunk, de hazajöttünk, mert azt hittük jobb lesz.
Nahát jobb lett ennek a bandának!!!! Meg a csókosaiknak! 
Most csak azért írok, mert nagyon örültem ennek a levélnek, amit ha olvasni fog ez a kevesek miniszterelnöke, akkor sem fog törődni semmivel,csak a saját bandájával.

​​
Tisztelettel üdvözlöm Önt és azt aki ezt a levelet megírta,
​​
Lessmeister Elisabeth


​Kutasi József Antal írja: 1956. november 23-án Németországba menekültem, és 2011. július 11-dikén ​vissza tértem szülőhazámba, Magyarországra.

Sajnos nagy hibát csináltam a vissza költözéssel, de most már véglegesen itt élek mert itt akarom, hogy eltemessenek. Budapesten születtem, 1936. július 26-án. 

​> FONTOS! IDE KATTINTANI  > www.google.hu/search?q=Kutasi+József&tbm=isch ​ < A megjelenő fényképekre kattintani! <