Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. augusztus 5., kedd

19.120 - ​B.Kiss-Tóth László: Barátom, mit is kívánhatnék? Fel a fejjel!


Feladó: B.Kiss-Tóth László
Dátum: 2014. július 22. 21:56
Tárgy: 19.065 - Kutasi József Antal írja: Igen! Szomorú, bánatos és egyedül hagyott vagyok. Válasz...
Címzett: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>




Kedves Jóska Barátom!
Megértem a szomorúságodat, de csak vigasztalni tudlak.
Hidd el, szinte minden családban van valamilyen kisebb-nagyobb probléma.
(És én meg már azt hittem, hogy valamiért megnehezteltél rám, letiltottál,
azért jöttek vissza (nem mindig!) a jozsef@kutasi.eu címre többször is elküldött
e-leveleim: 4 versem, később 2 versem. 
Az átvételről bizonylatot is kértem, az sem jött vissza.
A hírleveleidből is nagyon ritkán, talán ha havonta egyszer kapok...)
​​
Barátom, mit is kívánhatnék?
Fel a fejjel!
Próbáld meg a szomorúságon túltenni és elfoglalni magadat.
Hozzá jó egészséget kívánok!
Baráti üdvözlettel:
​​
B.Kiss-Tóth László
-------------------------------------