Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. augusztus 5., kedd

19.126 - ​Kenderesi Bea: ​Én Önnel vagyok és örömmel olvasom továbbra is leveleit !


Feladó:
​​
Kenderesi Bea

Dátum: 2014. július 22. 17:29
Tárgy: Re: 19.065 - Kutasi József Antal írja: Igen! Szomorú, bánatos és egyedül hagyott vagyok.
Címzett: Kutasi Jozsef Antal <jozsef@kutasi.eu>


Kedves Kutasi József Antal,
 
nem igen tudom, kinek a révén kerültem fel levelező listájára –már évekkel ezelőtt- de nem bántam,
sok kedves, szép hangú leveleket olvastam.
Levelezésbe kerülni nem volt szándékom, mert meg voltam győződve, hogy Ön nem egy országot, hanem
a szinte egész világ magyarságát "kezében tartja", s mint akinek nincs szüksége levelező partnereit
bővíteni.
 
De ez a szomorú hangú levél most meglepett !
Mint aki tényleg magára maradt !
 
Nem tudom, ezt mi okozta, nem is vagyok hivatott ezt megtudni, de bizton tudom, Ön nincs egyedül !
Aki ilyen széleskörű tudással, információval és táborral rendelkezik, az nem lehet egyedül.
 
​​
Én Önnel vagyok és örömmel olvasom továbbra is leveleit !
 
Üdvözlettel – Kenderesiné/Bea