Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. augusztus 5., kedd

19.130 - ​Szerintem,most kutya kötelessége minden magyarországi nemzetben gondolkodó embernek


Feladó: péter reiner
Dátum: 2014. július 22. 14:27
Tárgy: Re: 19.065 - Kutasi József Antal írja: Igen! Szomorú, bánatos és egyedül hagyott vagyok.
Címzett: Kutasi Jozsef Antal <jozsef@kutasi.eu>


Kedves Kutasí József!

Tegnap tértem vissza Kárpátaljáról, hogy előkészítsem őszre tervezett csoportos kirándulásunkat
​​
Szerintem,
​ ​
most kutya kötelessége minden magyarországi nemzetben gondolkodó embernek betervezni a kirándulást és a kapcsolatok fenntartását vagy megteremtését.
Jó egészséget kívánok.
Nem értem levelét, mert én energiáim határán is komoly baráti és hiteles kőrt működtetek,mely nem működhet másképp, mint közösen és tömegesen megélt élmények la
kizárólag tömegesen megélt közös élmények alapján
Ehhez nem annyira pénz, mint idős szeretet energia kell
Minden jót

Reiner Péter