Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2018. június 8., péntek

23.075 - ​ ​Brindza András: ​ ​ÍRTAM DÚRÓ DÓRÁNAK, NOVÁK ELŐDNEK, TOROCZKAI LÁSZLÓNAK, ELŐD VÁLASZOLT


Feladó: András Brindza
Dátum: 2018. június 8. 0:32
Tárgy:
​​
ÍRTAM DÚRÓ DÓRÁNAK, NOVÁK ELŐDNEK, TOROCZKAI LÁSZLÓNAK, ELŐD VÁLASZOLT
Címzett: 
​​

​Brindza András: ​
ÍRTAM DÚRÓ DÓRÁNAK, NOVÁK ELŐDNEK, TOROCZKAI LÁSZLÓNAK, ELŐD VÁLASZOLT


2018. VI. 5-ÉN BESZÉLTEM DR.DRÁBIK JÁNOS BAJTÁRSAMMAL, arra kért, hogy mondjam el, vagy írjam meg Dúró Dórának és Novák Elődnek, hogy Dóra ne adja vissza a képviselői mandátumát.
Arra is kért, hogy június 23-án menjünk le Ásotthalomra a zászlóbontásra és ott beszéljek a rendezvényen.
Jánosnak megígértem, hogy üzenetét megírom, vagy elmondom Elődnek és Dórának, az ásotthalmi rendezvényen való részvéten még gondolkodom, mivel Toroczkai Laci 2 üzenetünkre nem válaszolt..!

A bölcsességet szerető politikusok és emberek tudják, hogy a magyarság legkiválóbb embereinek és szervezeteinek a támogatása ad valójában legitimációt a hiteles politikusoknak, a hatalmi ágaknak, pártoknak, civil szervezeteknek.
Magyarországon az országgyűlésben nem ismerünk olyan képviselőket, akik teljes mértékben hitelesek lennének, a hatalmi ágak és az országgyűlésben lévő pártok mindegyikét hiteltelennek tartják a 3.utas nemzeti civilek.

Dúró Dóra, Novák Előd és Toroczkai László akkor válhat hiteles politikussá, ha felvállalják a magyarság ( és a 3.utas nemzeti civilek ) 5 pontban leírt legfontosabb küldetéseit és a sorsfordító, rendszerváltó 17 sarokpontját lásd --