Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. szeptember 16., szerda

3.430 - B. J. : Látom leveleidből, hogy többször ér támadás, én véletlenül sem szeretnék ezek közé tartozni!

Von: B. J.
Gesendet: szerda, 2009. szeptember 16. 11:46
An: Kutasi József
Betreff:
Nagyon becsülöm munkádat!

 

Kedves Jóska!

 

Bocsáss meg, de teljes a félreértés:-( Tudom, hogy nem Tőled kaptam azt a levelet. Csak azért küldtem el Neked, ha gondolod, terjeszd, ahogy szoktad. Nem írtam meg pontosan a szándékomat, s félreértés lett belőle. Mindössze annyit szerettem volna kérni, hogy amennyiben továbbküldöd a címlistádra, ne legyen ott, hogy kitől kaptad, s ezért írtam, hogy a nevem ne szerepeljen.

 

Látom leveleidből, hogy többször ér támadás, én véletlenül sem szeretnék ezek közé tartozni! Nagyon becsülöm munkádat!

 

Ismételt elnézésed kérem a félreérthető fogalmazásomért!

 

Üdvözöllek

----------------------------------