Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. szeptember 6., kedd

10.479 - Bagdi Erzsi: Én amint írtam az előadásomat szépen felépítve több műfajjal adom.

From: Bagdi Erzsi <bagdierzsienekesno@freemail.hu>

Date: 2011. szeptember 6.
Subject:
www.bagdierzsi.mindenkilapja.hu
To: Kutasi József Antal <jozsef@kutasi.eu>


Kedves Jóska bácsi!

Nagyon szépen köszönöm leveledet, én is a tegezés híve vagyok de először én megadom a tiszteletet  mindenkinek. Köszönöm szépen a jókívánságokat születésnapomra, de ezt csak azért írtam, mert a Duna TV kívánságkosarában leadtak egy szép magyar nótát a felvételeimből barátaim kérésére. A bundás képet azért hagytam fent, mert egy kitűnő zenészkollégám és barátom HAGYMA szerkesztette és egyéni - így talán megjegyeznek.

Azért bátorkodtam neked is levelet írni, mert sajnos 35 év rutin és becsületes éneklés után /megjártam külföldi országokat is, nagyon kevés lehetőséghez jutok és próbálok egyedül fellépésekhez jutni. Volt egy Managerem, de sajnos becsapott és így kénytelen vagyok egyedül magam kapcsolatokat szerezni és fellépéseket intézni - ami nagyon nehéz.

Láttam a te tevékenységedet hazafiasságodat - ami példaértékű. Én is szeretem Hazámat, - itt is de külföldön is szívesen énekelek a kinti magyaroknak igazi szép  MAGYAR NÉPDALT, MAGYAR NÓTÁT, OPERETTET, RÉGI SZÉP MAGYAR ÉS KÜLFÖLDI VILÁGSLÁGEREKET,  CIGÁNY DALOKAT. Légy szíves ha van egy kis időd, nézd meg a web oldalam, ahol megtalálod felvételeimet is és belekukkanthatsz egy kicsit munkásságomba.

Én nem nyivákolok, megpróbálok szépen nem utánozva senkit magamat adni szívemből amit érzek és átadni a kedves közönségnek - amit meg is hálálnak, mert ahol idáig voltam mindig visszahívtak.  Web oldalam  www.bagdierzsi.mindenkilapja.hu  A legutolsó fellépésem amiről csak képet tudtam feltölteni egy órás műsor volt Letenyén, ebben minden műfajból kaptak a kedves hallgatók. A legutolsó számom a SZÉP VAGY GYÖNYÖRŰ VAGY MAGYARORSZÁG - szerintem az egyik legszebb magyar nóta velem énekelte a közönség. Az igazgató úr aki meghívott kétszer is megköszönte műsorom után munkámat külön mikrofonba a közönség előtt.

Kedves Jóska bácsi azért írtam a múltkor, hogy a rendezvényeiden szívesen fellépnék, mert én nem nézem, hogy milyen rendezvény egyéni, vagy párt vagy egyéb rendezvény - nekem a művészetemet kell adni amit nagyon szívesen szívből teszek. A legközelebbi fellépésem sajnos csak október 1-én lesz és nem Budapesten PÁND-i MŰVELŐDÉSHÁZBAN - 16 órától 17 óráig. Nem tudom be jön-e még valami fellépés Budapesten.

Gondolom szeretnek és tisztelnek munkásságodért a világ minden táján. Én is próbálok kapcsolatokat szerezni szeretnék kimenni Kanadába és Brazíliába San Paulóba Magyar Házakba és az ott élő HONFITÁRSAIMNAK nagyon szép vérpezsdítő esteket adni. Ezért is bátorkodtam hozzád is fordulni egy kis segítségért.
San Paulóba távoli rokonaim is vannak, de sajnos még nem tudtam felvenni velük a kapcsolatot ez hosszabb időt és nyomozást vesz igénybe. Már tettem lépéseket felvettem Piller Évával a kapcsolatot ő átküldte levelem a San Paulói magyar Ház Vezetőségének, se sajnos még semmiféle válasz nem érkezett. Kérlek ha valami kicsit tudnál segíteni fellépéseim ügyében nagyon megköszönném.

 A találkozásnak sincs akadálya nyílt egyenes melegszívű ember vagyok. Több évig dolgoztam Németországban, de itthon a híres hármashatárhegyi Udvarház Étteremben is két évig dolgoztam cigányzenekarral és táncosokkal, ahová a világ minden tájáról érkeztek vendégek és vásároltak is CD lemezeimből, valamint a szintén világhírű 100 tagú cigányzenekar kamrazenekarával is 5. éve léptem fel a mátyásföldi Erzsébet ligeti Színházban és szabadtéren, de kint voltam Komárnoban a PÁTRIA RÁDIÓ PÁTRIA SZILVESZTER 2010. élő egyenes nyilvános felvétellel tavaly, valamint NAGYVÁRADON AZ ÁLLAMI FILHARMÓNIÁBAN   Pethő Csilla országgyűlési képviselő asszony meghívásra, mindkét alkalommal híres cigányzenekarral. /2010.dec.3./ képet is láthatsz a Facebookon ezekről. De szívesen fellépek egyedül zenei alappal, zongorakísérettel is pénzhiányában.

Sajnos az X faktor és más egyéb tehetségkutató műsor bekever, a szép magyar nóta műsorok egyre kevesebbek. Én amint írtam az előadásomat szépen felépítve több műfajjal adom.

Bocsánat, hogy ennyit írtam magamról, de fontosnak tartottam, hogy őszinte információt írjak.

Kedves Jóska bácsi - ha valamit tudsz segíteni még egyszer írom nagyon megköszönném.

Várom TISZTELETTEL ÉS SZERETETTEL SEGÍTŐ VÁLASZOD   
Bagdi Erzsi Lyra díjas dal és nótaénekes  Budapest XVI.kerület Sashalomról.

Kutasi József írja: Kedves Magyar Nemzettestvéreim a világ minden részén!
Kérném, a Nagyrabecsült Művésznő kérését, egy rövid válasszal honorálni!
Bagdi Erzsi <bagdierzsienekesno@freemail.hu>
www.bagdierzsi.mindenkilapja.hu