Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. augusztus 5., kedd

19.116 - ​ Gulyas Georgina Gyorgyi Parkanybol: ​​A magyarsag sorsat en is szivemen viselem, ...


Feladó: Georgina Gulyás
Dátum: 2014. július 22. 15:31
Tárgy: valasz a mai reggelen megjelent levelere
Címzett: jozsef@kutasi.eu


Tisztelt  Kutasi  Jozsef  Antal  Uram.
 
Mely  megrendulessel  olvasom  irasait,  mai  levele  mellyet  kozzeadott  most  olvasva  Felvideken  Parkanyban
arra  szolit  meg  beszeljek  Onnel.
Gulyas  Georgina  vagyok,  55  eves  hegedu/enektanarno
Becsben  eltem  24  evig,  legutobb  katolikus papnal  voltam  allasban  videken  Also/Ausztriaban.
Nem  sikerult  csaladot  alapitani  az allando  munkakereses  vegett  sem, 
 
nekem  sincsen senkim  sem  csak  a  2  draga  hugom  itt  Felvideken  tanitonok.
 
​​
A magyarsag  sorsat  en  is  szivemen  viselem,  jarok  minden  eloadasra,  programra  ahol  szivesen  felkinalnam
 
tevekenysegemet szervezes,  stb  ugyben,  sajnos 
 
egyedul  sikertelenul.
 
van  egy  uj  jurtam is  ha  valakinek  kell  berbe  adnam.
en  nem  tudom  igy  felallitani.
 
Kerem  irjon  ill  hivjon  mikor  es  hol  tudnank  beszelgetni
 
es  nagyon  kerem  ONT  ne  adja  fel,  mindannyiunknak
 
SZUGSEGE  VAN ONRE.
 
Orulonk  hogy  erettenk  elhagyta  eddigi  hazajat,
es  kerem  mindenki neveben  tartson  meg  sok  eloadast, sokan  lesyunk  ONERT,
 
ISTEN  ALDJA  MEG  EDDIGI  ELETEERET  onzetlen  munkajaert
 
Tisztelettel 
​​
Gulyas  Georgina  Gyorgyi  Parkanybol
 
tel  00421/944/51907
​2​