Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. augusztus 5., kedd

19.136 - ​Kívánok neked Józsikám,örömteli szép napokat,Isten áldásával.Vigyázz magadra,

Feladó: Ferenc Horváth
Dátum: 2014. július 22. 10:00
Tárgy: Re: 19.065 - Kutasi József Antal írja: Igen! Szomorú, bánatos és egyedül hagyott vagyok.
Címzett: Kutasi Jozsef Antal <jozsef@kutasi.eu>


Kedves Józsi!!
Nagyon sajnálom,hogy magadra maradtál és nincs aki vigasztaljon néha.Kívánom a Jó Istentől,hogy találd meg azt az embert,legyen az nő vagy férfi ki időnként vigaszt nyújt neked. Én szívesen segítenék rajtad,de én csak hallgatni tudnálak esetleg téged,mert én szellemiekben távol vagyok tőled,mivel én csak egy vegyésztechnikus vagyok,akit a mai politika már nem nagyon érdekel.Egy szegény nyugdíjas vagyok csak,aki még egy hetes   Hszoboszlói e,ügyi karbantartást sem tud megengedni magának.Bocsánat,de nem panaszként mondom,mert amire szükségem van a napi élethez az Isten megadja nekem. 
Biztos nagy élmény lenne megismerni és hallgatni téged,de erről le kell,hogy mondjak.
Szívből kívánom,hogy találd meg a mindennapi örömöket,valamilyen formába.Ha valamiben tudok segíteni én szívesen segítenék neked.  
​​
Kívánok neked Józsikám,örömteli szép napokat,Isten áldásával.Vigyázz magadra,
Szeretettel üdvözöllek és ölellek,Horváth  Feri