Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2014. augusztus 8., péntek

19.150 - ​Morvai Krisztina sokkal jobban tenné ha idejét energiáját a Magyar érdekekért használná fel, ...


Feladó: Jozsef Keresi
Dátum: 2014. augusztus 7. 23:35
Tárgy: Re: 19.144 - ​Morvai Krisztina nyílt levele dr. Polt Péter legfőbb ügyész részére! > ​ Anyaország :: 2014-08-06. 11:08
Címzett: Kutasi Jozsef Antal <jozsef@kutasi.eu>


Tisztelt József

Nagyon hasonló hátterünk van én is elhagytam a Szülőhazát a 20. számú gépipariba jártam Nagykanizsán és 56-ban Ausztriába majd Egyesült Államokba jöttem. Korai nyugdíjba vonultam 1998 végén a Ford vállalattól majd 1999-ben egy évet Belgiumba és Németországban voltam tanácsadó a Fordnál. Ez idő alatt meglátogattam testvéremet Zalaegerszegen ahol vettünk egy hegyi pincét amit átalakítottuk lakhatóvá, nyolc évig minden évben 5-6 hónapot ott töltöttünk sajnos nem tudtam megszokni az ottani mentalitást és 2007-ben eladtuk a helyünket.
​​
Morvai Krisztina sokkal jobban tenné ha idejét energiáját a Magyar érdekekért használná fel, de ha szeretne jót másoknak is tenni én tudnám neki ajánlani próbálja a megoldást hogy a Palesztinok és az Izraeliták miképpen tudnának békésen egymás mellett élni és boldogulni.


Üdvözlettel Józsi Keresi