Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2018. április 11., szerda

​22.977 - Bene Gábor: ​Volt-e választási csalás? Erről nekem nem írnak! > Szeged, 2018-04-10​

​​

Feladó: Bene Gabor
Dátum: 2018. április 10. 22:27
Tárgy:  
Volt-e választási csalás? 

Címzett: József Kutasi <kutasi2017@gmail.com> 


​Kedves Gábor!  

Erről nekem nem írnak! Titokba tartják, illetve előttem eltitkolják, mert én a világhálón vagyok, amit a nagy világ minden részén olvasni lehet. Megértő? Akik meg tudják, azok nem kötik az oromra, már félelmük miatt sem!

Honfitársi szeretettel,
Kutasi József Antal​

Volt-e választási csalás?

Előrebocsátom, hogy nem vagyok híve a pártokráciának, de nem akarok sem a kormánypártok, sem az ellenzék mellett lándzsát törni, mert sokkal inkább vagyok a kifosztott magyar nép pártján, s így most egyszerűen leírom a gondolataimat.

Attól hangos ma az internet, hogy a NVI központi rendszerében is történhetett beavatkozás. Bevallom, napokkal ezelőtt azt jósoltam, hogy a Fidesz kis arányú győzelme várható, ezért azután magam is meglepődtem azon, ami a választás estéjén történt. 


Ismereteim szerint az elhíresült Kubatov lista alapján a Fidesz pontosan tudhatja, hogy mi várható a választásokon. Hiszen a listán a nevek melletti jelzések szinte minden állampolgárról előre megmutatják, hogy várhatóan hova fog szavazni. Így ha ismert a Fidesz választási központja számára az név szerint, hogy kik mentek el addig szavazni, s ezt időnként képesek frissíteni is, akkor nem kétséges, hogy nagy biztonsággal ismerhették az addigi eredményeket. Talán ez lehet az oka, hogy reggel és este is probléma adódott az NVI (Nemzeti Választási Iroda) rendszerével? Az tény, hogy bizonyos időre leálltak az adatszolgáltatások, ami a mai technikai fejlettség szintjén – finoman szólva – nem egészen életszerű.

 

Az országgyűlésben lévő ellenzéki pártoknak az most a kötelezettsége, hogy tisztázzák a helyzetet, s ezzel állítsák vissza a közbizalmat a választások tisztasága kapcsán. Ha nem harcolnak ez ügyben eléggé, akkor sajnos maguk is bizonyítják azon állításomat, hogy a pártokrácia csak része, bár az egyik legfontosabb része a politikai színháznak.

 

Én – nem vagyok tagja semmilyen pártnak, sőt a NEEM pártnak, vagyis a Nemzetegyesítő Mozgalomnak sem! Viszont - pártonkívüli képviselőjelöltje vagyok/voltam, így igen nehezen hiszem el azt, hogy (bár nem abban a körzetben lakom ahol indultam) csupán 155 szavazatot szereztem, még ha ezzel meg is előztem pl. a MIÉP, vagy a Haza pártja jelölteit. Én azonban nem azzal a szándékkal indultam el, hogy legyőzzem a médiatámogatással és óriási plakát dömpinggel jelentkező pártképviselőket, hanem csak annyi volt a célom, hogy megmutassam: VAN ÉLET A PÁRTOKRÁCIÁN KÍVÜL IS! Ezért magam nem kívánok semmit lépni az esetleges választási csalások ügyében, mert megismétlem: szerintem politikai színház az egész.

 

Ha az engem jelölő ernyőszervezet beadvánnyal akar fordulni az OVB-hez, akkor abban azt kell kérni/követelni, ellenőrizzék le, hogy az érvénytelen szavazatok és a Fideszre leadott érvényes szavazatok aránya milyen abban a szavazatszámláló bizottságban, ahol van ellenzéki delegált, és milyen abban, ahol nincs! Ez ugyanis egy olyan képet tud adni a jelen választásról, ami alapvetően fogja a bizalmat visszaállítani, vagy a jogos bizalmatlanságot megerősíteni.

 

Szerintem nagyon is életszerű helyzet az, hogy az ellenzékre leadott szavazatokat, azért érvényteleníthették azokban a szavazatszámláló bizottságokban, ahol nem volt ellenzéki delegált, mert megijedtek attól a hatalmas tömegtől, akik inkább órákig sorban álltak, de le biztosan akarták adni a voksukat! Valószínűleg tudja azt a „Kubatov-lista" is, hogy a Fidesz hívei és rajongói, nem éppen a láthatóan fiatal korosztályból és nem az ilyen kitartó személyekből áll. Valószínűleg ez okozhatta azt a váratlan helyzetet, hogy esetleg a manipuláció jutott az eszébe elsőre annak, aki nem akart bűnbakká válni?

 

Az adatvisszatartás valószínűsíti ugyan a csalást, de még nem bizonyítja! Egyébként remélhetően mindenütt volt legalább 1 ellenzéki delegált, csak az a kérdés, hogy az illető a helyzet magaslatán állt-e? Ahol ugyanis nem voltak ellenzéki delegáltak a szavazatszámlálók közt, ott bizony egy több órás várakozás alatt – akár új szavazatokat, vagy - akár rontott szavazatok ezreit is „legyárthatták" a kormányhoz közelálló „várakozók". Persze nem akarok én itt gyanúsítani senkit, főleg nem azokat a tisztességes bizottsági tagokat, akik egész nap csak dolgoztak.

 

Szükséges lenne a rendszer összeomlására egy szakmailag ésszerű magyarázatot adni, illetve a felelősöket megnevezni!

Gyanús az is, hogy a szavazatszámláló bizottságok tagjai eddig ott lehettek az általuk elkészített jegyzőkönyvek adatainak a központi rögzítésénél, most azonban nem engedték őket oda, sok esetben. Ezekre a tényekre nincs ésszerű magyarázat!

 

A közzétett részvételi adatok is igen gyanúsan alakultak. Szendrői Tibor YouTube kisfilmje pl. bemutatja, hogy 2018-04-08 napján 18.30 kor az NVI honlapján a választásokon megjelentek száma: 5 millió, 365 ezer 511 fő volt! Ezzel szemben fél órával később 19.00-kor csupán 5 milló 283 ezer 090 fő, vagyis (a 8-as HTML fájl szerint) 82415 fő „elveszett" ez alatt a fél óra alatt. Vajon hova tűnhetett? S vajon kik tüntették el?

Az, hogy még mennyi csontváz fog kiesni a választási szekrényből, megjósolhatatlan. Ám az ellenszer igen. A kormány vagy törvénymódosítást fog beterjeszteni, vagy egyszerűen a titkosítás módszeréhez nyúl majd.


Azonban fel kellene végre ismernie a magyar választóknak, hogy nem pártokra, hanem a NEMZETRE van szüksége. A jelen rendszer ugyanis egy kétpártrendszerre kitalált szisztéma, ami közös párt alakítását várná el a jobbiktól az LMP-n át az MSZP-ig, ami szerintem lehetetlen. Nem is elsősorban ideológiai okokból, hanem az önzés szabadsága miatt, a pártos rendszerek részérdeket képviselő hamissága miatt. Most azt láthatjuk, hogy a Fideszt semmiféle gyűlölködés, vagy választás nem, csak egy hatalmas gazdasági krízis, egy olyan társadalmi-gazdasági változás tudná kibillenteni a hatalomból, amit a pénzvilág sem akar. Ezért inkább megengedi Viktornak, hogy hatalomban maradjon, csak fizesse az államadósság utáni kamatokat és járadékokat. Hiába: pénz beszél, s a kutya ugat.

 

Szeged, 2018-04-10        Bene Gábor


Kutasi József Antal​
Ha a jövőben nem kíván tőlem több fontos írásokat kapni, kérem 
írja meg a címemre, a törvény értelmében törlöm a levelező listámról!