Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2018. április 29., vasárnap

23.007 - Kutasi József Antal írja: Ahol élek és lakok Piliscsabán, az ittenieknek egy nulla vagyok.

Kutasi József Antal megosztott egy albumot.

Virág Ferenc 59 új fényképet töltött fel ebbe az albumba: „Tavasz köszöntő bál a Csúcsban!".
Hozzászólások
Kutasi József Antal
Kutasi József Antal írja: 
Már megint nem lehettem Hódmezővásárhelyen! Nincs Lázár János így nincs meghívás.
Van talán valaki más aki küldene meghívót? Pedig úgy szeretnék veletek lenni és mulatni!

Ahol élek és lakok Piliscsabán, az ittenieknek egy nulla vagyok. Meghívásokat nem kapok és nem is törődnek velem és létezésemmel.

A Polgármester úr Piliscsabán és a többiek sem kíváncsiak rám!
Ismerősök, szomszédok, barátok, nekem nincsenek.
Család, gyermekeim, rokonság már hosszi évtizedek óta egyedül hagytak és Németországba laknak, így élek magamnak a "Kolostor" - ba, Munkácsy Mihály köz zsákutcába!
Szeretettel küldöm üdvözletem Hódmezővásárhelyre és Piliscsabára, Jóska