Feladó: Kathlin Galli 
Dátum: 2018. április 14. 19:16
Tárgy: MAGYAR NÉP FELVILÁGOSÍTÁSA JÖVŐJÉRŐL (I)
Címzett:
Civilkormány - Civil Nemzeti Ellenállás
        
Dátum: 2018. április 14. 19:16
Tárgy: MAGYAR NÉP FELVILÁGOSÍTÁSA JÖVŐJÉRŐL (I)
Címzett:
Civilkormány - Civil Nemzeti Ellenállás
MAGYAR NÉP FELVILÁGOSÍTÁSA JÖVŐJÉRŐL (I)
      
      
1. AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK.
      
2. OROSZORSZÁG.
      
3. IZRAEL.
      
4. MAGYARORSZÁG, MINT IDEGEN BEFOLYÁSI ÖVEZET:
      
4.1. Izraeli-befolyás:
      
4.2. Amerikai-befolyás:
      
Civilkormány - Civil Nemzeti Ellenállás az        alapoknál és a magyar nép felvilágosításával kezdi arról, hogy        milyen nagyhatalmi érdekek tüzébe került az országunk és        országunkat hogyan kormányozzák külföldről. Ha ezt megértik és aki        azonosulni tud a céljainkkal, az lépjen be a Jog és Igazság        Mozgalom Civil Társaság (virtuálisan "Civilkormány" vagy virtuális        "Kossuth-kormány") soraiba, hogy négy év alatt felépíthessük a 106        választókerületben működő 106 klubunkat és ezzel a választási        hálózatunkat. Ne adja fel, mert magunkon kell segíteni és Kossuth        polgári országot építő és polgári szabadságjogokat, valamint        függetlenséget érvényesítő nemzeti liberalizmusának nyomdokain        kell haladnunk. Kossuthnak soha nem volt nagyobb aktualitása, mint        most. 
      
      1. AMERIKAI EGYESÜLT ÁLLAMOK.
USA jelenleg Európában Németország szétverésén        dolgozik, ennek eszköze az iszlamizáció, amely nem más mint egy        régi ún. Kalergi-terv aktualizálása [Max Warburg              német bankár által finanszírozott sötét lelkületű              osztrák-japán származású Richard Coudenhove-Kalergi gróf              "lopakodó népirtás Európa népei ellen" páneurópai              aktualizált terve - lsd. itt http://nyomaban.blogger.hu/2015/02/11/coudenhove-kalergi-terv-lopakodo-nepirtas-europa-nepei-ellen   )].        Európában ezt a Kalergi-tervet hajtja végre napjainkban a CIA        amerikai titkosszolgálat. Kalergi gróf (1922) szerint más        rasszokkal fel kell lazítani Európa nemzetállamait és szét kell        szedni hagyományos gazdasági és kulturális szöveteit, így Európa        leigázhatóvá és irányíthatóvá válik. Ez jelenleg Európa        iszlamizációjával történik. Németország szétverésén tehát a CIA        amerikai titkosszolgálat tervei végrehajtásán nem más, mint maga        Németország hazaáruló kancellárja Angela Merkel dolgozik, nem        véletlen hogy megkapta és átvehette a Kalergi díjat. USA egyik        célja a német-orosz együttműködés szétverése, hogy a német műszaki        intelligencia és az orosz nyersanyag ne találkozhasson, mert ez a        NATO által katonai ernyő alá vont Európában Oroszország        transz-atlanti térnyeréséhez vezetne. A másik cél az Európai Unió        ún. belső piacának megbontása, mert az akadályozza az USA        szabadkereskedelmi céljait, ami nem más mint a "Pax Americana" mai        változata, vagyis a szabadkereskedelem szárnyain hozzuk el nektek        a szabadságot, na de láthattuk milyen szabadságot, a        nemzetgazdaságok szétverését és a javaink kifosztását.
      
      2. OROSZORSZÁG.
Az orosz rezsim védi a világ jelentős        nyersanyag lelőhelyeit képező nemzeti erőforrásait. Az olaj        értékesítésében rá van utalva Európa fogyasztóira, míg a        szállításához Északon a német olajvezeték, míg Délen a török        olajvezeték szolgál, és innen az elsődleges német, valamint a        kulturálisan és védelmi paktumokkal terhelt török stratégiai        partnerség. Az orosz rezsim a német főcsapás irány mellett a        kelet-délkeleti mellékcsapás irányában a magyar államot        hídfőállásnak tekinti. Az orosz állam belpolitikájában        nacionalista, azonban Putyin is elkötelezett zsidóbarát és a        Chabad-Lubavics zsidó-ortodox-haszid ág        [http://zsido.com/lubavicsi-rabbi-az-50-legbefolyasosabb-zsido-kozott/  ]        keretében mintegy 170 zsinagóga megépítésével virágzó zsidó élet        folyik, ezért is az orosz állam a külpolitikai        érdekérvényesítésében erősen Izraelhez kötődik. 
      
      3. IZRAEL.
Izrael állam a zsidóság érdekeinek állami        érdekérvényesítője a világban, ezért nemzetközi befolyása és        érdekeltségei szerteágazók. Az orosz állam és a zsidó állam        egymással kiváló kapcsolatokat ápol a Közel-Keleten, együtt        pusztítja az iszlám szélsőségeseket úgy, hogy két pólusra osztják        az iszlám terrorizmust (államokat és szervezeteket) és az        ellentétes oldalakat külön-külön támogatják, de a háttérben        összehangolják, ennek eredménye a kumulált megsemmisítésük. Izrael        ezen kívül a New Yorkban működő befolyásos zsidó lobby útján        ellenőrzése alatt tartja az USA államát és a Tel-Aviv - Párizs        [Macron francia államfő] tengelyen az Európai Uniót is.  
      
      4. MAGYARORSZÁG, MINT IDEGEN BEFOLYÁSI ÖVEZET:
4.1. Izraeli-befolyás:
USA/Soros érdeke az iszlamizáció, azonban        USA-Izrael érdeke a magyar hazai zsidóság megóvása az iszlám        betöréstől, ezért a határvédelmi zár az USA-Izrael által        megengedett országvédelem, ezért hazánk tekintetében fel sem        merült a Soros-féle iszlám menekültek befogadása, ez egy        választási hazugság, amit megetettek a magyar választókkal. Az        iszlám és a zsidó bevándorlás közül a kormányzatunk helyesen a        zsidó bevándorlók befogadása/visszafogadása mellett döntött, mert        közösek a történelmi gyökereink és a holokauszt áldozatául esett        zsidóság leszármazóinak - éljenek bárhol a világon - hazát kell        biztosítani, nekik is hazájuk ez az ország. Izrael érdekelt        Magyarországnak az Európai Unióból kilépésében és helyébe léptetve        Magyarország-Izrael szoros államközi (akár államuniós)        kapcsolatrendszere létrehozását. 
      
      4.2. Amerikai-befolyás:
USA hazánkat mindössze katonai-stratégiai        partnernek tekinti. Az országban már nincsenek multinacionális        amerikai vállalatok, gazdasági kapcsolataink nem jelentősek. A        katonai-partnerség pedig úgy merül fel, hogy Nyugat-Európa és        Oroszország közötti területet a NATO-védelmi doktrína két        elválasztó folyosóra osztja. Az egyik a hagyományos        Kelet-Közép-Európai korridor, ami félig áteresztő        (szemipermeábilis) hártya, régebben mondták egészségügyi övezetnek        is, amely a keleti-befolyás útját állja. A másik korridor már        keletebbre Ukrajnába tevődött, ezzel teljessé téve a kettős        korridor fékező hatását a nyugat-európai (transz-atlanti)        metropoliszok védelme felé. A katonai-partnerség továbbá a nyugati        pénzügyi rendszert fenyegető ópium és fegyver piacokból származó        iszlám bevételszerző helyek katonai műveletekkel történő kezelése,        ezekben - és nem humanitárius céllal - vesznek részt a NATO        tagállamai. Az USA demokrácia védelme pedig egy kétarcú dolog        (néha fellépnek ellene, máskor diktatórikus rezsimeket támogatnak        benne).  
        
4.3. Orosz-befolyás:
Oroszországnak hazánk piaca egy kitörési pont a fenti földrajzi és gazdasági elszigeteltségéből. Az orosz állam ugyanis fogyasztópiac érzékeny, mind a nyersolaj eladás és bevételéből a fogyasztási cikkek, valamint high-tech iparcikkek importja tekintetében. A hazai orosz-kínai gazdaságfejlesztési kooperációk hasonulnak az orosz-kínai távol-keleti gazdasági térséghez, ezért a Balkánhoz fűződő stratégiai orosz-kínai érdekek kifejlesztése hazánkon keresztül történik.
        
4.4. Külföldi titkosszolgálatok térfoglalása hazánkban:
Magyarország alapvetően egy "figyelő" titkosszolgálati érdeket jeleníthet meg, a hazai szuverén területen a magyarok amerikai és orosz ügynököket nem fognak, ilyen befolyásszerzésüket eltereléssel és diplomáciai úton kezelhetik. Az izraeli titkosszolgálati befolyás a legjelentősebb hazánkban, a zsidóság történelmi okokból szükséges védelme okán. Ezt meghaladó paramilitáris jelenlét sem zárható ki. A hazai titkosszolgálatok zsidó nemzetiségű tagjai vélhetően egy "izraeli szárnyat" alkotnak, mint állam az államban. Véleményem szerint a magyar állam kormányzatának és törvényhozásának tagjai titkosszolgálati módszerekkel beszervezett emberek lehetnek, akiknek "népakaratuk" nincsen és irányított ügynökök lehetnek. Ez hogyan lehetséges? Vélelmezhetően a rendszerváltásnál Moszkva és Izrael megszerezte a Kádár-rezsim állambiztonsági hálózatát és abból ugyanazokkal megszervezte és felépítette ugyanazt a "személyi hálózatot", de fordított képlettel, azaz felülre kerültek az irányított személyek és nem felülről, hanem alulról történik az irányításuk. A példa nem ismeretlen módszer. Nézzük csak Irakot! Az iraki rezsim szétvert és szétszóródott titkosszolgálatának tagjait egy állam újjászervezte és belőlük megalakította az ISIS államot, a Kalifátust. Magyarország esetében a kelet-európai szocialista államokban az orosz mellett az izraeli titkosszolgálatnak volt befolyása az államéletre. A rendszerváltozáskor a magyar hálózat - miként a volt miniszterelnökünk nyilatkozta - Moszkvába került. Az orosz titkosszolgálat régi KGB egyebekben zsidó vezetése külföldre "menekült" és a hálózati ismeretet magával vihette, onnan pedig az izraeli titkosszolgálathoz kerülhetett, csak így történhetett hogy jelenleg az izraeli külföldi titkosszolgálati befolyás nélkül állami vagy állami vállalatvezetők (bankvezetők) kinevezésére vélhetőleg nem kerülhet sor. Ezen rövid eszmefuttatás után feltehető a kérdés, hogy a magyar kormányzat tagjai közül ki hova húz, nyilván oda abba az istállóba húz ahová ideje korán bekötötték. A "C" típusú törvényben előírt nemzetbiztonsági átvilágítások ugyan megpróbálják ezt kiszűrni, de - miként azt a magyar hírszerzés volt operatív igazgatója - nyilatkozta egy nyilvánosságra került "kémügyben", hogy azt ügyészek, bíróságok, de az atyaisten nem tudja kideríteni csak maguk a magyar titkosszolgálatok. Én hozzáteszem, ha akarják kiderítik, ha nem kapnak más parancsot (ordert). Tegyük fel, hogy a magyar belügy amerikai befolyást, a magyar hírszerzés izraeli befolyást érvényesít, ezért egymásra figyelnek és nem kívülre, míg a katonai szolgálatok meg ugyan mit tehetnek, kutakodnak "pénz, hölgy, balalajka, nyersanyag" üzletek után és próbálják magukat is önigazolni. Mivel annyira átszőtt lehet az államélet az idegen titkosszolgálati térfoglalások miatt, ezért Magyarország főhatalmának állami függetlensége tehát romokban heverhet. Ez kedvez az államemberek és az idegen titkosszolgálatok édes gyermekének: az állami bűnözésnek, így a piszkos pénzek külföldre menekítési útvonala védelmének.
        
5. ÚJ MAGYAR-ZSIDÓ ÁLLAMI FŐHATALOM DIMENZIÓJA - MAGYAR-IZRAELI ÁLLAMUNIÓ.
Választásokon "2/3-os szoftverekkel" önkényuralomra berendezkedett állami főhatalom tevékenysége szemlátomást megfelel mind Európa amerikai CIA által végzett szétverésének, mindezt az EU-ból kilépve szolgáló Magyarország és Izrael államuniójába terelésének. Látható tehát, hogy Magyarországot illetően a magyar államot amerikai-izraeli érdekek kormányozzák, mozgástere nincs, szépséghiba hogy a magyar kormányzat és népképviselete az alkotmányozásra jogosult állampolgárok megkérdezés nélkül hoz az államot és nemzedékeket érintő ilyen fajsúlyú döntéseket. Látszólagos tehát ezt a kormányzatot orosz-befolyással vádolni, annak legfeljebb atomerőmű-kapacitási és kereskedelemfejlesztési aspektusai vannak.
        
Tisztelettel:
        
Jog és Igazság Mozgalom Civil Társaság
Civilkormány - Civil Nemzeti Ellenállás
dr.
kül- és biztonságpolitológia kandidátusi szakvizsga
email: jogesigazsagmozgalom@gmail.com
honlap: www.jogesigazsag.hu
        
4.3. Orosz-befolyás:
Oroszországnak hazánk piaca egy kitörési pont a fenti földrajzi és gazdasági elszigeteltségéből. Az orosz állam ugyanis fogyasztópiac érzékeny, mind a nyersolaj eladás és bevételéből a fogyasztási cikkek, valamint high-tech iparcikkek importja tekintetében. A hazai orosz-kínai gazdaságfejlesztési kooperációk hasonulnak az orosz-kínai távol-keleti gazdasági térséghez, ezért a Balkánhoz fűződő stratégiai orosz-kínai érdekek kifejlesztése hazánkon keresztül történik.
4.4. Külföldi titkosszolgálatok térfoglalása hazánkban:
Magyarország alapvetően egy "figyelő" titkosszolgálati érdeket jeleníthet meg, a hazai szuverén területen a magyarok amerikai és orosz ügynököket nem fognak, ilyen befolyásszerzésüket eltereléssel és diplomáciai úton kezelhetik. Az izraeli titkosszolgálati befolyás a legjelentősebb hazánkban, a zsidóság történelmi okokból szükséges védelme okán. Ezt meghaladó paramilitáris jelenlét sem zárható ki. A hazai titkosszolgálatok zsidó nemzetiségű tagjai vélhetően egy "izraeli szárnyat" alkotnak, mint állam az államban. Véleményem szerint a magyar állam kormányzatának és törvényhozásának tagjai titkosszolgálati módszerekkel beszervezett emberek lehetnek, akiknek "népakaratuk" nincsen és irányított ügynökök lehetnek. Ez hogyan lehetséges? Vélelmezhetően a rendszerváltásnál Moszkva és Izrael megszerezte a Kádár-rezsim állambiztonsági hálózatát és abból ugyanazokkal megszervezte és felépítette ugyanazt a "személyi hálózatot", de fordított képlettel, azaz felülre kerültek az irányított személyek és nem felülről, hanem alulról történik az irányításuk. A példa nem ismeretlen módszer. Nézzük csak Irakot! Az iraki rezsim szétvert és szétszóródott titkosszolgálatának tagjait egy állam újjászervezte és belőlük megalakította az ISIS államot, a Kalifátust. Magyarország esetében a kelet-európai szocialista államokban az orosz mellett az izraeli titkosszolgálatnak volt befolyása az államéletre. A rendszerváltozáskor a magyar hálózat - miként a volt miniszterelnökünk nyilatkozta - Moszkvába került. Az orosz titkosszolgálat régi KGB egyebekben zsidó vezetése külföldre "menekült" és a hálózati ismeretet magával vihette, onnan pedig az izraeli titkosszolgálathoz kerülhetett, csak így történhetett hogy jelenleg az izraeli külföldi titkosszolgálati befolyás nélkül állami vagy állami vállalatvezetők (bankvezetők) kinevezésére vélhetőleg nem kerülhet sor. Ezen rövid eszmefuttatás után feltehető a kérdés, hogy a magyar kormányzat tagjai közül ki hova húz, nyilván oda abba az istállóba húz ahová ideje korán bekötötték. A "C" típusú törvényben előírt nemzetbiztonsági átvilágítások ugyan megpróbálják ezt kiszűrni, de - miként azt a magyar hírszerzés volt operatív igazgatója - nyilatkozta egy nyilvánosságra került "kémügyben", hogy azt ügyészek, bíróságok, de az atyaisten nem tudja kideríteni csak maguk a magyar titkosszolgálatok. Én hozzáteszem, ha akarják kiderítik, ha nem kapnak más parancsot (ordert). Tegyük fel, hogy a magyar belügy amerikai befolyást, a magyar hírszerzés izraeli befolyást érvényesít, ezért egymásra figyelnek és nem kívülre, míg a katonai szolgálatok meg ugyan mit tehetnek, kutakodnak "pénz, hölgy, balalajka, nyersanyag" üzletek után és próbálják magukat is önigazolni. Mivel annyira átszőtt lehet az államélet az idegen titkosszolgálati térfoglalások miatt, ezért Magyarország főhatalmának állami függetlensége tehát romokban heverhet. Ez kedvez az államemberek és az idegen titkosszolgálatok édes gyermekének: az állami bűnözésnek, így a piszkos pénzek külföldre menekítési útvonala védelmének.
5. ÚJ MAGYAR-ZSIDÓ ÁLLAMI FŐHATALOM DIMENZIÓJA - MAGYAR-IZRAELI ÁLLAMUNIÓ.
Választásokon "2/3-os szoftverekkel" önkényuralomra berendezkedett állami főhatalom tevékenysége szemlátomást megfelel mind Európa amerikai CIA által végzett szétverésének, mindezt az EU-ból kilépve szolgáló Magyarország és Izrael államuniójába terelésének. Látható tehát, hogy Magyarországot illetően a magyar államot amerikai-izraeli érdekek kormányozzák, mozgástere nincs, szépséghiba hogy a magyar kormányzat és népképviselete az alkotmányozásra jogosult állampolgárok megkérdezés nélkül hoz az államot és nemzedékeket érintő ilyen fajsúlyú döntéseket. Látszólagos tehát ezt a kormányzatot orosz-befolyással vádolni, annak legfeljebb atomerőmű-kapacitási és kereskedelemfejlesztési aspektusai vannak.
Tisztelettel:
Jog és Igazság Mozgalom Civil Társaság
Civilkormány - Civil Nemzeti Ellenállás
dr.
Kriston István alapító, törvényes képviselőkül- és biztonságpolitológia kandidátusi szakvizsga
email: jogesigazsagmozgalom@gmail.com
honlap: www.jogesigazsag.hu
