Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. szeptember 9., szerda

3.347 - Bóna Mária Ilona: Világ magyarjai a szétszóratásban! Gyertek haza, mert "hí a haza!"

Von: Bóna Mária Ilona
Gesendet: szerda, 2009. szeptember 9. 03:11
An: antal@jozsef-kutasi.de
Betreff: Túróczy Zoltáni Tanács - Komena Morill és Bob Koss festményeivel

 

Kedves Kutasi József!

 

Köszönöm ezen üzenetet és Kálmán Tibor - Darabont Terézia gyönyörű diáját!

A tanulságos gondolatokkal és a gyönyörű tájképekkel, valamint kísérő zenével elkészített videónak az üzenetét sajnos, ma még nagyon sok, igazán tenni akaró és embertársai felé szeretettel hajló ember TEHETETLEN! Pontosan azokat követik vizsla spiclik, akik úgy szeretnének élni, mint ahogy ebben a diában tanácsolja a szerző Túróczy Zoltán: "Ma szólhatsz jóságos szerető szóval" ... "Szolgálhatsz, most segíts, ha teheted..."

 

Megosztom Önnel a tegnapi napi tapasztalatomat, hogy értse mire is gondolok. Még a múlt héten gyönyörű képekkel illusztrált meghívót kaptam a Magyarok Házában tartandó festménykiállítás megnyitójára.  A festő: Tumó István, Franciaországban élő magyar, akivel olyan nagyon jó lett volna beszélgetni! Azzal a szándékkal mentem oda, hogy megkérem vigye magával azt az üzenetet, amit Bösztörpusztán a Magyarok Országos Gyűlésén fogalmaztunk meg:

 

Világ magyarjai a szétszóratásban! Gyertek haza, mert "hí a haza!"

 

Aztán, láttam a sok spiclit - akik eddig tönkretették minden kezdeményezésemet, amit hazám és embertársaim iránt érzett szeretetből és felelősségből tenni szerettem volna - lemondón végig jártam a tárlatot. Meg-megálltam a képek előtt és belegondoltam magamat az alkotó lelkiállapotába és az ismerős honvágy fájó érzésétől vissza kellett nyelnem kibuggyanni készülő könnyeimet.

Gyorsan lementem a könyvárushoz és amint nézegettem a könyveket felfedeztem egy 4 kötetes, néprajzi kiadványból két kötetet és míg a vásárlást lebonyolítottam, megbeszéltük a tavalyi Kurultajt és az ideit is... de olyan haraggal szólt minderről, hogy lenyúlták Bíró Andrásnak, a kutatónak az ötletét és egészen mást csináltak belőle, nem pedig Kurultajt... "Országos zsibvásár lett belőle..." Hát, nem egészen így van, mondtam bátortalanul és olyan nagyon jó lett volna meggyőzni őt arról, hogy ott igen is megtanácskozták a Tagozatok az ország sorsát és programokon dolgozunk hónapok óta és... Aztán eszembe jutott, hogy mennyit ártott a Fidesz-kormányzás alatt, hogy Orbán Viktor megfogadta idősebb-tapasztalt un. miniszterelnöki tanácsadójának "tanácsát" és megvonta az állami támogatást a Magyarok Házától és a Magyarok Világszövetségétől.

Ez egy sátáni tanács volt, ami növelte és a mai napig fenntartja a világ magyarjainak megosztottságát.

 

Honféltő szeretettel, Bóna Mária Ilona

-----------------------------------------------------------------------------------