Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. szeptember 12., szombat

3.386 - Kata: Nem a "hosszú csahos nyelvvel hazaszeretők" közé tartozom, hanem a cselekvők közé.

Von: kata
Gesendet: csütörtök, 2009. szeptember 10. 06:31
An: Kutasi József
Betreff: Kapcsolat ápolása

 

Kedves Kutasi József!

 

Egyik levelében azt írja, hogy 79 címmel áll kapcsolatban, de csak 10% válaszol. Azt hiszem, én nem tartozom ebbe a 10%-ba, de nem az érdektelenség tart vissza az írástól. El tudom képzelni, hogy elárasztják a politikai tartalmú levelekkel, nem hiányzik, hogy még az én okoskodásommal is feltartsam.

 

Szeretem a hazámat, az értékrendemben a legelső helyen áll. Természetesen a hitem után. Nem a "hosszú csahos nyelvvel hazaszeretők" közé tartozom, hanem a cselekvők közé. Panasz nélkül viseltem ennek következményeit, sőt jó érzéssel, mert tehettem valamit. Most sajgó szívvel figyelem, hogy egyre távolodik a ködös

homályba az összetartás reménye, pedig csak ez tudna kihúzni minket a bajból. Mindenki mindenki ellen áskálódik, ahelyett, hogy egy táborba tömörülnénk. Öreg vagyok, amit csak egy szempontból bánok. Már nem tudok tevékenyen részt venni a közösség-teremtésben. Pedig ez valamikor nagyon jól ment nekem.

 

Köszönöm a gyönyörű filmet. Ezeket gyűjtöm, már közel ezerre tehető a számuk. Ebből adódóan szinte senki nem tud már újat küldeni, de Önnek sikerült. Nagy örömöt szerzett ezzel nekem. Így utazom be szép világunkat, a festői tájakat, a szemet gyönyörködtető, csodálatos vidékeket. Szép otthont adott nekünk Istenünk, és nem tudjuk megbecsülni.

 

Bocsássa meg nekem, hogy hosszan igénybe vettem idejét, mindössze annyit akartam csak mondani, hogy ne vegye közömbösségnek, ha nem reagálok a leveleire. Ezután is köszönettel fogadom azokat.

 

Szeretettel üdvözlöm

 

Kata

----------------------------------------------

 

Kedves Kata!

 

Tőlem kiválasztott 79, csak a Mediára vonatkozik.  A világ minden részén élő magyar testvéreimmel, tartom a kapcsolatot. Érthető, hogy a számuk összességét nem adhatom  szabadon, mert az a mi családi titkunk.

Az összes elektronikus levélcímeket úgy őrizzük, mind ahogy Magyarországon a miniszterelnökre vigyáznak.

 

Ez a munka tiszteletbeli, az Anyaországban élő küzdőtársak javára.

 

Igaz szeretettel,

 

Jóska