Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2010. május 1., szombat

5.705 - Cserhátiné Horn Ilona: Nagy kérés ez tőlük, ha valóban a nemzet oldalán állnak?? Úgy látszik igen.

Von: csillag
Gesendet: szerda, 2010. április 21. 19:07
An: Kutasi József
Betreff: Kommentárom utólag.

 

Kedves Kutasi úr!!

 

1-2 napja küldtem Önnek az oldalra egy -az APEH részére és címére általam megírt-  fellebbezést, amihez hozzátettem,  minden további kommentár nélkül, mert beszéljen helyettem annak a tartalma. De meggondoltam magam, ezért gondolataimat mégis le szeretném írni  pár sorban.

 

Februárban az Ön által is megjelentetett nyílt fellebbezésemet szintén az APEH "kihívására" írtam meg és tettem volna nyilvánossá, ezért több hazai és magát nemzeti színben feltüntető hírportálra, valamint az egyik "nemzeti" online napilap címére is  megküldtem azzal a kéréssel amivel Ön felé is éltem, miszerint szeretném, ha oldalukra kitennék, a nyilvánosság elé tárnák az ügyet. Nem azért, mert az én ügyemről van szó, hanem azért, mert nagyonis közügynek tekintem  az APEH -véleményem szerint- kimondottan állampolgár ellenes működését. Nos ezeknek  a "nemzeti" portáloknak, oldalaknak egyikén sem jelent meg a -nyugodtan mondhatom-, kiáltványom, vajon miért nem?? Kizárólag az Ön oldalán találkoztam vele, ezúton is köszönöm. (Igaz, hogy a határon kívülre nem ér el az APEH keze:))

 

Talán megértem az oldalgazdákat, tulajdonosokat valamilyen szinten, hiszen azokat is emberek üzemeltetik, akik nem akarnak, nem mernek  az APEH-hel ujjat húzni, mert azt gondolják, széllel szemben nem lehet........ erőlködni. Ez az egyik probléma, amit én megértek ugyan, ...de további gondolataim merülnek fel ezzel a magatartásukkal kapcsolatban!!

 

Mit gondoljak, amikor olvasgatom  -ha éppen ezeket elviselni képes lelkiállapotomban vagyok-, "nemzetmentő"  írásaikat -de ezek szerint üres frázisaikat-, amikor olvasgatom kritikáikat, a legkülönfélébb stílusban előadott írásaikat, a Népünkön  penészként tenyésző hatalmi elit ténykedéseiről, bűneiről, gazemberségeiről?? Mert  erről, a múltunkról, az általuk elképzelt válságból kivezető útról, jövőnkről cikkeznek naponta és vég nélkül. Írják vég nélkül önmagukat, mely írásokat én már csak üres és súlytalan locsogásnak tekintek.

 

Amikor a tenni is lehetne valamit az únos untig újra és újra megírt témáikon felül, valami konkrétabbat, -feltéve, ha  az én hozzájuk intézett kérésem, konkrétabbnak számít-, akkor hallgatnak, kussolnak, vagyis nem tesznek semmit az üres pofázáson kívül !! Pedig nem kértem sokat csak annyit, hogy tegyék fel az oldalukra az APEH-ellenes írásomat, a saját olvasóik számára.

 

Nagy kérés ez tőlük, ha valóban a nemzet oldalán állnak?? Úgy látszik igen. Ezért most kénytelen vagyok leírni, ezek az oldalak álnemzetiek a legjavából!!

 

Kedves Kutasi Úr, hát ennyit az ügy kapcsán még el kellett mondanom. Önre bízom felteszi-e ezt az írást is az oldalra, vagy nem. Kérem ítélje meg Ön, mit tesz vele. Tegye azt, amit jónak talál.

 

Szeretettel üdvözlöm,

 

Cserhátiné Horn Ilona

(csillag41813)