Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. március 18., szerda

2.046 - Kedves Barátaim! "Egy dal sem?" Én azt mondom, nem csak egy, hanem többet is. Dévai Nagy Kamilla Asszonynak, nemet mondani, az vétek!

Kedves Kamilla!

 

Örömmel igazolom vissza, kedves – de egyben szomorú – leveled. Azonnal továbbítóm,  Kőszegi M. Lászlónak, Vukics Ferencnek, Herpai Sándornak és Szabados Lenkének.

 

Kedves Barátaim! „Egy dal sem?“ Én azt mondom, nem csak egy, hanem többet is. Dévai Nagy Kamilla Asszonynak, nemet mondani, az vétek! Az idáigi munkája, amit a Hazánknak, a mi fajtánknak tett, az tényleg példamutató. Édesapja halálos betegen a korházban feküdt, és utána, sajnos  meghalt – a Jó Isten nyugosztalja - , akkor is mind a két esetben, elénekelte a dalokat, a  Parlament előtti rendezvényen.

 

Kedves Kamilla! Az erős, megfeszítő és fárasztó hétvégéért, köszönetet kell mondani, Részedre és a növendékeid részére. Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm!

 

Igaz szeretettel,

 

Jóska

 

Von: Dévai Nagy Kamilla

Gesendet: szerda, 2009. március 18 09:33
An: Kutasi József
Betreff: Hősök tere, 2009. március 21.

 

Kedves Jóska, de sajnálom, hogy nem találkoztunk Münchenben.... De szerintem az utólagos véleményeket hallani fogod.... Én tényleg nem a számat jártatom, hanem megyek, és teszem a dolgomat. Már hétfőn tanítottam, pedig hajnalra értünk vissza. Én vezettem a 9 személyes kölcsönbuszt. De várt a többi növendék, és jöttek az órákra....És ezt csak azért írom, mert sokan azt hiszik, hogy én csak beszélek, beszélek....És fáj, hogy ha jelzem, hogy boldogan énekelnénk a Hősök terén  március 21.-én, a zászlóbontáskor, akkor azt kapom, hogy nem férünk bele a műsorba, mert már készen van. Egy dal sem? Pedig ez számomra nagy ünnep, és NEM szerepelni, hanem SZOLGÁLNI szeretnék....De természetesen belenyugszom, - csak fáj.. Két kézzel nyújtom a szívemet - és nem kell......
Szeretettel ölel:
                                            Kamilla
"Kutasi József" <antal@jozsef-kutasi.de> írta:

Kedves Kamilla!

 

Köszönöm szépen, az elektronikus leveled. Írásod továbbittóm, a Hungaria Televizó főszerkesztőjének Kőszegi M. László úrnak, aki a leveledre, válaszolni fog. Dicséretre méltó a felajánlásod!

 

Kamilla! Te 2009. március 15-én a Krónikás Zenede diákjaival, Münchenben a Magyar Katolikus Misszióban voltál. A Nemzeti Ünnep alkalmával 16:30-tól zenés, irodalmi műsorotok volt. Sajnos termin nehézségek miatt nem tudtam ott lenni.

 

Mind idáig is, majd valahol az Anyaországban, találkozunk.

 

Igaz szeretettel,

 

Jóska

 

 Von: Dévai Nagy Kamilla

Gesendet: kedd, 2009. március 17. 17:12
An: Kutasi József
Betreff: Re: 2.030 - Szabad Magyar Televízió: Hungária Televízió néven megkezdte új kísérleti adását.

 

Kedves József!

Annyira örülök a Hungária TV-nek, nagyon kell már végre egy tisztességes, össz-magyarságot összefogó média. És nagyon szívesen felajánlom szolgálataimat- természetesen ellenszolgáltatás nélkül, az ÜGY iránt érzett tiszteletből,- hogy ha szükség van kultuális műsorra,  mi csinálunk diékjaimmal együtt. Én négy évig önálló műsorral rendelkeztem az egykor tisztességes Magyar Rádióban, szintén három évig a Pannon Rádióban, és a műsorvezetésben is nagy gyakorlatom van. Egyébként is a régi magyar értékeket mentjük, és visszük a nagyvilágban szétszóródott magyarsághoz, szívesen tennénk ezen a fórumon is. Mvel évek óta töröm a fejem , kész ötleteim is vannak, melyek nem kívánnak nagy beruházást. Tehát - ha kellünk, - vagyunk. Használjanak minket, mindent, amit már tudunk, megosztjuk a közönséggel. És csakis tiszta forrásból...... Szeretettel:

                                                  Dévai Nagy Kamilla és a Krónikás Zenede diákjai
                                                                               30/9493-099

Kutasi József" <antal@jozsef-kutasi.de> írta:

 

 

Határon innen - tengeren túl...

Szabad Magyar Televízió - Hungária Televízió néven megkezdte új kísérleti adását.

 

A honlap tulajdonosa, főszerkesztő: Kőszegi M. László filmrendező â013 operatőr Kőszegi M. László <koszimlaszlo@gmail.com>

--------------------------------------------------------------------------------