Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. március 18., szerda

2.047 - Kőszegi M. László: Dévai Nagy Kamillával már megtörtént levélváltásunk a HUNGARIA TV-beli műsorainak egyeztetéséről.

Von: Kőszegi M. László [mailto:koszimlaszlo@gmail.com]
Gesendet: Mittwoch, 18. März 2009 13:56
An: Kutasi József
Betreff: 2.046 - Kedves Barátaim! "Egy dal sem?" Én azt mondom, nem csak egy, hanem többet is. Dévai Nagy Kamilla Asszonynak, nemet mondani, az vétek!

 

Kedves Kutasi József !

Dévai Nagy Kamillával már megtörtént levélváltásunk a HUNGARIA TV-beli műsorainak egyeztetéséről. Tájékoztattam a produkciós vezetőnket is, aki támogatja a műsor létrejöttét.

Kamillával közel két évtizedes közös szakmai kapcsolatunk van, igaz most nyílik először lehetőség egy folyamatos együttműködésre, mivel elindulhatott végre a saját, minden Magyarok Televíziója, a HUNGÁRIATV.

Amennyiben rajtam múlna természetesen felkérném Őt és Tanítványait hogy a Magyarok Szövetsége zászlóbontó ünnepségén erősítse az összetartozásunk érzését szívünket melengető és lendületes, lelkesítő dalokkal.

Tájákoztatásul még annyit hogy:
önkéntes televíziós  munkám folyamán gyakran készítek dokumentumfelvételeket továbbra is, vasárnap egész nap a Budapesti eseményeken forgattam, délutánra elázott a kamerám, felmondta a szolgálatot, majd egy hajszárítóval úgy ahogy "rendbehoztam" és utána tudtam készíteni felvételeket a Deák téren, a Bajcsy Zs. úton, a Bazilikánál, végül a Nádor utca - József Attila utca sarkán, ahol  Dr. Morvai Krisztinát és Dr. Gaudi NagyTamást kísértem a kamerámmal, majd a testemmel védtem  saját véreire támadó hibbant barbároktól, azonban másodperceken belül én is kaptam a könnygázból, így kevésbé lettek sikeresek az ominózus percekben készült felvételek, mégis úgy hiszem a műsorunkba kerülő képkockák ismét - mint húsz esztendeje annyiszor- egyedülálló élményt nyújtanak majd a nézőknek.

Szeretettel: Kőszegi M. László

WWW.hungariatv.hu
" HATÁRON INNEN - TENGEREN TÚL..."

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------