Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. április 9., csütörtök

2.233 - 2.199 - ISMÉTLÉS: Budapest, 2009. április 5.


Von: Zxxxxxx@t-online.de

Gesendet: hétfő, 2009. április 6. 00:06
An: "Kutasi József"
Betreff: Hosok Teren Tortentekrol kepek

 

Kedves Jóska bátyám!

Most kaptam barátomtól a hösök terén vas. du.-i tüntetésröl készült képeket,és engedélyével azonnal továbbítom Nektek, hogy mindenki láthassa, hogy nem úgy mint a Magy TV1 állitja 25000 ezren voltak a tüntetésen, hanem az én becslésem alapján (bizonyitékok a képek) minimum 400 ezren. Én aki Nagy Imre ujratemetésén ott álltam a tömegben mint késöbb megtudtam, akkor 200 000-ren voltunk, de a környezö utcák üressek voltak..

Üdvözlettel, Ravasz Zoltán

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------