Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. szeptember 7., hétfő

3.301 - Farkas Éva: Ezt azért írom, mert úgy van beállítva, mintha Dobos Attila írta volna a szöveget is.

Von: Farkas Éva
Gesendet: csütörtök, 2009.
július 23. 08:01
An: Kutasi József
Betreff: Rif: 16. - 3.043 - A Magyarok Világhimnusza szövegírója és zeneszerzoje Dobos Attila.

 

Kedves Kutasi Úr!

 

A Magyarok Világhimnusza nagyon szép, szívet fájdító és torkot szorongató dal és a zenéje is hozzáillő. A kanadai és amerikai magyar ismerőseimnek is elküldtem még akkor, amikor a nagynyilvánosságnak megjelent és igen elérzékenyültek tőle. Volt olyan, hogy egész klub-tagság sírva fakadt, mikor lejátszották nekik Kanada magyarlakta városában.

 

Én nem vagyok jártas a zeneszerzésben, de ezt a dalt (zenésítés nélkül) én már 2004-ben hallottam a Hősök terén egy trianoni megemlékezés alkalmával, egy felvidéki asszonykórus torkából. Akkor is könnyekre fakadtam. Később, azaz tavaly Zebegényben, szintén a trianoni megemlékezésen, talán ugyanez a felvidéki asszonykórus énekelte.

 

Ezt azért írom, mert úgy van beállítva, mintha Dobos Attila írta volna a szöveget is. Szerintem sokkal régebbi, mint gondoljuk.

Bocsánat, de ezt már régen meg akartam írni másoknak is.

 

Üdvözlettel és szeretettel: F. Éva

-----------------------------------------------------