Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2009. szeptember 7., hétfő

3.302 - Burghardt Klára: A müncheni magyaroknak talán érdekes lenne, hazájukból egy német ajkú írónőt meghallgatni

Von: Burghardt Klára
Gesendet: kedd, 2009. július 21. 12:06
An: antal@jozsef-kutasi.de
Betreff:
www.klaraburghardt.com

Kedves Kutasi Úr!

Minden tiszteletem az Öné, hogy a távolból is ennyire törődik a hazájával. Köszönöm a hírleveleit is. Én Baranyában élek, és német ajkú magyar vagyok. Nekem is szeretett hazám ez az ország.

Szomorú, ami napjainkban itt zajlik, a kis ember bőrét is lenyúzzák. Régen a szeretet, az összefogás volt jellemző a kis falumra, ma itt is a széthúzás, a gyűlölködés a mérvadó. A nemzetiségi ellentétek is felerősödnek. Én mélyen őrzöm az identitásomat, a nagyanyámtól kapott értékeket, aki német ajkú volt ugyan, de foggal-körömmel ragaszkodott a magyar szülőföldjéhez.

Németül írok, az anyanyelvemen. Állampolgárságom magyar, anyanyelvem német. Büszke vagyok mindkettőre. Ha Németországból hazautazom, Sopronnál mindig megdobban a szívem, mennyire szeretem a hazámat!

A müncheni magyaroknak talán érdekes lenne, hazájukból egy német ajkú írónőt meghallgatni, aki két nyelven (német-magyar)is prezentálja a műveit. Ha érdekli a müncheni magyarokat egy kétórás írói est, főleg magyarországi német (Dunamenti német) történelmi est, akkor szívesen megyek egyszer Önökhöz. Ahogy tudom, élnek magyarországi németek is Münchenben. nekik főleg megindító lenne. Van Münchenben ismerősöm, barátom.

Kívánok Önnek jó egészséget és még sok kitartást.

Tisztelettel, Burghardt Klára

www.klaraburghardt.com

klaraburghardt@freemail.hu

------------------------------------

Kutasi József írja:

Kedves müncheni magyarok!

Javaslom a kapcsolat felvételét Burghardt Klára Asszonnyal! Küldjenek pár üdvözlő sort Münchenből, a messzi távolba.

------------------------------------------------------------------------------------------------