Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2011. november 18., péntek

11.060 - Magyarok Világszövetsége > Dr. B. Nagy János és Dr. Bogár László a Magyarságtudományi Egyetem szervező bizottságában

From: MVSZ Sajtószolgálat

Date: 2011. november 18.
Subject: Dr. B. Nagy János és Dr. Bogár László a Magyarságtudományi Egyetem szervező bizottságában
To: Kutasi József Antal


 

A Tudomány Világfóruma (World Science Forum) alkalmából Budapestre látogató Dr. B. Nagy János, a Namur-i (Belgium) Egyetem professzora, a Magyar Tudományos Akadémia kültagja, tiszteletét tette a Magyarok Világszövetsége elnökénél. Patrubány Miklós felkérte a nano-technológiák nemzetközi hírű elméleti kutatóját, hogy legyen a Magyarságtudományi Egyetem szervező bizottságának tagja. Dr. B. Nagy János a felkérést örömmel elfogadta.

 

 

 

 

Ugyancsak elfogadta a Magyarságtudományi Egyetem szervező bizottságába történt felkérést Dr. Bogár László professzor. Dr. Bogár Lászlót tegnap kérte fel a Magyarok Világszövetségének elnöke, aki az MVSZ székházába, az MVSZ Szent László Magyarságtudományi Akadémián megtartandó előadására érkező professzort fogadta.

 

 

 

 

A Magyarok Világszövetsége október 23-án jelentette be, hogy gyűjtést kezdeményez a Magyarságtudományi Egyetem megalapítására, Keresünk százezer magyar embert! címmel. A gyűjtés alakulása napi frissítéssel követhető az MVSZ honlapján, itt: www.mvsz.hu és itt: http://www.mvsz.hu/szazezer_magyar/szazezer_nyito.html .

MVSZ Sajtószolgálat

7344/111118