Kattintani > FELADAT ÉS CÉL - AUFGABE UND ZIEL - MISSION AND GOAL
Kattintani > Az összes bejegyzés tartalomjegyzéke 2007. szeptember 10.-től

2012. augusztus 21., kedd

15.322 - Biró József: Megélhettem azt a számomra legnagyobb Ünnepet, hogy magyarhoz méltó, méltóságteljes és színvonalas augusztus 20-i ünnepen személyesen vehettem részt!

Biró József

Megélhettem azt a számomra legnagyobb Ünnepet, hogy magyarhoz méltó, méltóságteljes és színvonalas augusztus 20-i ünnepen személyesen vehettem részt, valamint láthattam a médián keresztül! (Bekiabálások, kordonok, „droidok” és „kamikaze” tüntetők nélkül!) Jó érzéssel töltött el az, hogy sokan és Családostul, önfeledten/felszabadultan, mosolygósan és szeretetet/tiszteletet sugározva vettek részt államalapításunk/Szent István ünnepe és az Új kenyér ünnepén A nemzet ünnepén!